Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
When it rains it pours
Cześć!
Myślałam, że nigdy nie użyję tej sukienki w żadnej stylizacji, a jednak... Miałam dziś dodać zupełnie inny outfit, który był zaplanowany od ponad miesiąca, jednak po takim czasie stwierdziłam, że jest brzydki i go usunęłam. Dziękuję W. za taką radę, aby po jakimś czasie spojrzeć na stylizacje i zastanowić się czy jeszcze nam się podoba. 
Nie zwracajcie uwagi, że ucięłam palec doll w screenie po lewo, zdarzają się i takie wypadki. 
W niedzielę (kiedy piszę ten post) spędziłam świetnie czas, odwiedziłam kilka okolicznych plaż, w których jeszcze mnie nie było. Uwielbiam moją okolice, jest pięknie, uwielbiam tutejszą architekturę, naturę i piękne (chociaż w większości kamieniste) plaże. Miejscami czuję się jak na podlaskiej wsi, dziś miałam wrażenie jakbym jechała trasami z mojego dzieciństwa, to było cudowne. 

Aktualnie zastanawiam się w jakie fajne miejsce mogłabym polecieć na wakacje w październiku lub listopadzie. Może Wy macie jakieś propozycje? 

Moja mama z rodzinką przyjeżdża już w piątek wieczorem, jestem bardzo podekscytowana!



Teinnn zgłoś się do mnie na sd po nagrodę :)

19 komentarzy:

  1. mnie się bardzo podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszkadza mi trochę pasek pod nerką, a tak to świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez paska w ogóle mi to nie grało :( dziekuje :)

      Usuń
  3. Ładniusio wygląda tutaj ta sukieneczka, żałuję, że jej nie kupiłam :/ W kwestii stylek, też tak mam - czasem przygotuję ich kilka a jak spojrzę dwa dni później to się zastanawiam co mną kierowało XD Jeżeli chodzi o wakacje to na ten moment podróżuje po Polsce :) Morze już odhaczone a w kolejny długi weekend wybieram się do Krakowa, co prawda jest też mały plan aby we Wrześniu razem ze znajomymi wybrać się w road trip do Barcelony ale czas pokaże co z tego będzie. Jeżeli mój budżet mi kiedyś pozwoli to chciałabym się wybrać do Phuket w Tajlandi albo w podróż po Anglii i Szkocji śladami Harrego Pottera :D Ale się teraz rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. jaka nagroda i za co? :o coś mnie ominęło?

      Usuń
    2. Jak mieszkałam w Polsce to zawsze dwa miesiące wakacji poświęcałam na podróżowanie właśnie po niej, kocham Polskę, kocham polskie góry <3 i czasem tak mi tęskno. Zazdroszczę Barcelony, byłam tylko raz przejazdem jak jechałam do Lloret de Mar i bardzo mi się podobała. Też bym chciała polecieć do Tajlandii, ale wciąż nie mogę się zebrać aby wyrobić paszport i póki co zostaje mi europa. A podróż śladami HP jest świetnym pomysłem, ja co prawda zwiedzałam póki co w taki sposób tylko Londyn i byłam w studiu Warnera Brosa, do którego zamierzam się i tak wybrać znów. Teraz kupiłam z narzeczonym samochód to mam zamiar wybrać się w większy trip związany z Harrym, zapraszam! :D
      A nagrody (jak nie zapominam xD) to losuję kogoś komentatorów z poprzedniego posta i daję jakiś drobiazg.

      Usuń
  4. A ja myślałam, że nigdy nie zobaczę nic z tą sukienką w moim stylu. A jednak! Stylizacja bardzo mi się podoba. Jest tak prosto i ładnie, bez zbędnych udziwnień.
    A może Norwegia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka jest wzorzysta, buty też, więc nie chciałam przesadzić z resztą. Norwegia mnie kusi, ale boję się, że w październiku będzie za zimno, stawiałabym na nią jednak w miesiące wakacyjne.

      Usuń
  5. O, fajna stylizacja! Ja mam ta sukienkę i chciałam ją sprzedać, bo nie umiałam jej do niczego dobrać.

    Polecam Barcelonę, jest cudowna ♥ A jeśli lubisz góry to Norwegia - uwielbiam za widoki i klimat :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się trochę bałam tej sukienki w stylizacji :p
      Kurcze, Barcelona już szybciej w miesiące kiedy mogę, chociaż mój facet marzy o plaży a nawet tam byłoby za zimno :/ albo muszę szybko ogarnąć wyrobienie paszportu, albo zostanie mi ponowne odwiedzenie wysp kanaryjskich albo południa portugalii bo mam pewność, że tam wygrzejemy dupkę :D

      Usuń
  6. Stylizacja ładna, ale fryzura jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzura powstała z połączenia fryzur dwóch różnych autorów :D dziękuję!

      Usuń
  7. Świetna jest ta stylizacja, taka w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mój przyjazd też będziesz się tak cieszyć? :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest w porzadku ☺ ciekawi mnie tylko, jak wygladalaby wersja z jednolitymi butami, bo przez te napisy stylizacja wydaje sie troche krzykliwa 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest piękna, a te kozaki o dziwo bardzo do niej pasują, zmniejszyłbym tylko trochę torebkę, żeby lepiej się dopasowywała do talii doll.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!