Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wakacje z QoF: Kolaż
Konkursem organizowanym przeze mnie będzie kolaż. Kiedyś na QoF były one wstawiane, niestety słuch o nich zaginął. Ja ową atrakcją chciałabym Wam przypomnieć, że coś takiego jest i że może to przynieść mnóstwo frajdy! 
Jak coś takiego wygląda możecie zobaczyć tutaj: KLIK
Tematem konkursowym będą... wakacje! (kto by się spodziewał). A dokładniej umieśćcie w kolażu wszystko to, co kojarzy Wam się z (modowymi) wakacjami, wyjazdami, ubrania na lato, trendy modowe, makijażowe, etc... Bądźcie oryginalni i pomysłowi. Liczę na Waszą kreatywność:D

Prace mogą być inspiracją z realnych kolaży albo własnych pomysłów.
Swoje dzieła wysyłajcie na mój adres: marta.marta03@interia.pl
Prace będę nagradzać następująco:
1miejsce - 200SD
2miejsce - 100SD
3miejsce 50SD
+ wyróżnienia

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie temat 😄 chetnie wezme udzial 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pytanie do kiedy mozna wysylac prace? 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pomysł! Jest to coś nowego dla mnie, i zapewne dla niektórych też. Chętnie wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł spoko, ale raczej jestem bez czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy może to być kolaż z kolarzy? ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł ciekawa jestem prac :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!