Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Balenciaga Tribute
Po długim wyczekiwaniu w StarPlazie nareszcie pojawiła się nowa kolekcja. Tym razem wybór padł na Balenciaga Tribute, które zadebiutowało rok temu, też jako jedno z ostatnich. Sklep składa się z dwóch pięter, 7 damskich  oraz 2 męskich manekinów. Ceny wahają się między 14/16sd za pasek, a 31/34sd za płaszcz z drugiego piętra. W kolekcji znajdziemy buty, torebki- których w tym sezonie było bardzo mało oraz różnego rodzaju ubrania. Możemy także kupić wnętrze(piękne) za 36/40sd. Kolejny raz nie dostaliśmy żadnych dodatków(jeden pasek) ani biżuterii:( Osobiście uważam, że w kolekcji jest kilka świetnych artykułów i na pewno zrobię zakupy, chyba największe z ostatnich Tributów.



A jak Wam podoba się kolekcja? 
Kupiliście już coś, a może planujecie- Koniecznie napiszcie w komentarzu!

20 komentarzy:

  1. Czy spodnie z drugiego piętra nie były już do kupienia w innym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były czarne w Subcouture, aczkolwiek miały taką samą górę, ale dół nogawki wyglądał inaczej i był dłuższy.
      To właśnie jedna z pierwszych rzeczy jakie zauważyłem:)

      Usuń
  2. kolekcja jest piękna, kupię wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (jak uzbieram kasę, bo teraz bieda)..

      Usuń
    2. w pełni rozumiem :")

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jak już tak narzekamy, to u mnie też:(

      Usuń
    5. co chcecie? kupie Wam, bo nie umiem żyć z dużą ilością sd XD

      Usuń
  3. W końcu coś ciekawego. Świetna kolekcja, kupię większość rzeczy jak nie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię kilka rzeczy, póki co mam już czerwona bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie średnia, chyba w tym roku nic mnie nie zachwyci. Kupię tylko czerwony sweter. Jest tego plus - portfel nie ucierpi. I tak jak przy Vangu, ostatnia Balenciaga była świetna w porównaniu do tej :/ Szkoda!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita kolekcja z niesamowitym wnętrzem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle ze 2 lub 3 rzeczy zakupie, mi tez juz brak kasy przeszkadza xD zycze sobie zeby nastepne tribute bylo tylko z bizuteria lub torebkami, ciagke tego mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja świetna, jak do tej pory zdecydowanie najlepsza. Wnętrze osobiście mi się nie podoba, tak samo jak brak dodatków :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej kolekcji, podobają mi się ubrania na pierwszym piętrze, kupiłam nawet kurtkę z męskiego manekina.

    OdpowiedzUsuń
  10. wydałam zdecydowanie za dużo :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja fajna, ale nie wiem czy coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. słabiutka kolekcja,kupiłam tylko pasek i niebieską spódnicę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie co do kolekcji. Kupiłam tylko niebieską bluzkę i dokupię jeszcze spódnicę

      Usuń
  13. Kolekcja jest słaba, nie podoba mi się. Na chwilę obecną mam tylko wnętrze. Zastanawiam się nad kilkoma rzeczami, ale tak jakoś nie widzę ich w swojej szafie na chwilę obecną

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!