Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wakacje z QoF: Konkurs #1 - Głosowanie
informacja
Jeśli ktoś już oddał głos w ankiecie przed godziną 16:00, prosimy o ponowny głos.
Czas zgłoszeń własnie minął, więc zaczynamy głosowanie. Ankieta* znajduję się poniżej zgłoszonych stylizacji. Głosować możecie na kilka osób. Wyniki zostaną opublikowane jutro.



Które stylizacje podobają Ci się najbardziej?
sylwia5278
dominikadomcia
emi155
anulcia345
rockarolla_
_Charmed_Girl_
dobrapogoda
WERRA.
Jarus55
Karolinnaaa2222
Izolda1996-k
Pati-1997
Venicue
Marta32222
Created with Quiz Maker
*Ankieta jest tylko pomocą dla jury, ostateczni zwycięzcy mogą się różnić.

9 komentarzy:

  1. Wow, ile prac :D Życzę wszystkim powodzenia, ja zagłosowałam na 3 osoby <3

    OdpowiedzUsuń
  2. głosy oddane :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na 3 osoby, życzę powodzenia! :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Również oddałam swój głos. ;) Mam nadzieję, że moja faworytka zgranie nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zagłosowałam na 3 osoby, niektóre ze stylizacji są naprawdę dobre! Idealnie wpisują się w festiwalowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie pierwsza praca najbardziej pasuje do klimatu festiwalowego (nawet szpilek nie ma!)! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzac na inne stylizacje widze,ze styl festiwalowy to nie moja bajka xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!