Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: denim jumpsuit
Witajcie, przychodzę do Was z nowym pomysłem na wstawianie postów. Pisząc nowym mam na myśli nowym dla mnie, bo dział ma już kilka dobrych lat. Napewno każdy z Was pamięta: duet. Ostatnio go prowadziła niezastąpiona ManiakPupili. Tym razem chciałabym ja spróbować swoich sił :D 

+pytanie do Was, (bo post będzie się pojawiał raz w tygodniu - w sobotę), chcielibyście abym wstawiała tak jak było wcześniej, jeszcze jeden post ze zwykłą stylizacją dodatkowo w poniedziałek? 




new face xx


12 komentarzy:

  1. Nowa twarz na blogu;)

    Podoba mi się 1 look, chociaż torebka trochę zlewa się z resztą.
    2 jest poprawny, ale bez szału.

    Wg mnie post raz w tygodniu, ostatnio dużo się dzieje i wydaje mi się, że dwa to za dużo i, że możesz nie nadążać z robieniem stylek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej stylizacji nie podoba mi się ozdoba z kolczyków, nie rozumiem jaką to pełni rolę w stylizacji, reszta jest w porządku. Całościowo post jest udany, ale widziałam lepsze stylizacje w twoim wykonaniu.

    I wstawiaj post w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam zasłonić złote łańcuszki w pierwszej ;-)

      Usuń
  3. Pierwsza jest średnia, to wszystko razem źle wygląda jak dla mnie. Niebieska jest fajna, ale czegoś brakuje, no i te dwie torby (po co?).

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja jest bardzo ładna :) w pierwszej za dużo się dzieje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się mega podoba druga, ale szkoda że nie widać chociaż czubka butów :p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero jak @marta32222 napisała w komentarzu zrozumiałam i zauważyłam sens tych kolczyków w pierwszej stylizacji😂 Teraz mi się ona podoba, wcześniej nie wiedziałam czy to przypadkiem źle założone czy co innego. Druga jest też fajna. I like your style!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja bardzo fajna, Graża lubi tyle błysku! Druga trochę nie mój klimat, ale połączenie torebek fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje, wybieram jeansową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wole te jeansowa, chociaz mysle,ze lepiej byloby z innym nakryciem glowy i inna bluzka 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się pierwsza, druga też jest fajna, ale jednak to pierwsza skradła moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!