Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Alexander Wang Tribute
*Zazwyczaj na blogu nie pojawiają się wiadomości o nowych sklepach, ale dla Tribute można zrobić wyjątek. 

W Plazie około godziny 13 pojawiła się kolejna, trzecia już kolekcja Tribute. Tym razem wybór padł na Alexander Wang Tribute. Kolekcja obejmuje 2 piętra, w tym 5 manekinów damskich i 2 męskie. W dostawie znajdziemy różnego rodzaju ubrania, kilka par butów, a także trochę biżuterii, której tak brakowało w poprzednich sklepach. Ceny wahają się pomiędzy 13/14sd za kolczyki,
a 30/33sd za marynarkę. Możemy również kupić wnętrze- jego koszt to 36/40sd.
Osobiście uważam kolekcję za bardzo słabą i kupiłem tylko kilka rzeczy, ale z tego co widziałem w mediach społecznościowych większość użytkowników jest zachwycona. Najbardziej podobają mi się okulary, które miała na sobie Kylie Jenner podczas Met Gali 2018 oraz biała bluzka z gorsetem, a najmniej sukienka z pierwszego manekina na pierwszym piętrze- doll wygląda w niej bardzo niekorzystnie.

Edit: Przy zakupie kolczyków oraz plastikowych okularów dostajemy dwie sztuki: Jedną do Apartamentu, a drugą gratis do Salonu Piękności.


A Wy co sądzicie? 
Zrobiliście już jakieś zakupy, a może planujecie- pochwalcie się w komentarzu!

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie kolekcja jest bardzo fajna. Najbardziej mi się podoba wnętrze i mam zamiar to kupić :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całej kolekcji najbardziej spodobał mi się naszyjnik z 3. manekina, jest świetny! Ogólnie dodatki są plusem tej dostawy. Jeśli chodzi o ubrania, to mało rzeczy odnajduję tutaj dla siebie, ale podoba mi się zestaw na męskim manekinie z pierwszego piętra, koszulę na pewno kupię! Być może w mojej szafie znajdzie się jeszcze marynarka oraz spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie najlepsze (jak dotychczas) tribute w tym sezonie! kupie chyba wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka sobie kolekcja. Może coś kupić. Kocham Chanel i dla mnie jest naj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po kolekcji tej marki spodziewałam się czegoś lepszego. Zeszłoroczna była super, ta jest taka meh. Podobają mi się 4 rzeczy i wnętrze. Do wnętrz się w tym roku przykładają :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorzej niż Chanel i tak nie będzie. Jest kilka spoko rzeczy, ale to wszystko jest takie nudne. Chyba najgorszy sezon dotychczas, a przeżyłem wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  7. koszmarna ta kolekcja,nic nie wyląduje w mojej szafie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji nic kupić, ale na pierwszy rzut oka są rzeczy, które na pewno znajdą się w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam mało to raczej nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydałam masę stardollarów, kocham ten tribute!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki sobie ten Tribute. Po raz kolejny najlepszą rzeczą całej dostawy jest wnętrze. Nie żebym narzekała na to, (bo kupuję wnętrza) no ale słabo. :/ Koszula (I piętro, I manekin) jest najlepsza. Poza nią skusiłam się jeszcze na stanik. Są to najlepsze ubrania z dostawy!
    Kolczyki dostajemy w wersji do szafy i salonu piękności, ale okulary też. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam zakupy aczkolwiek nie jakieś wielkie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!