Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marta32222 & 3siostry vs Sidetable
Witajcie kochani!
W tym miesiącu raze z Martą zmierzyłyśmy się z komodą pochodzącą ze sklepu Decades. Zawsze miałam problem z jej użyciem i w końcu miałam okazje wykazać się. 
Jesteście ciekawi jak sobie poradziłyśmy? 


Komoda jest dosyć niska a do tego ma nietypowy kolor. Nie jest najlepiej wykonana jednak prezentuje się przyzwoicie. Nie jest łatwą rzeczą do wykorzystania, ale oczywiście jest to wykonalne. Ja użyłam jej jako część bryły wnętrza i stworzyłam z niej wnękę ze schodkami. Marta z kolei stworzyła wnękę do siedzenia z poduszkami. 


3siostry

Marta32222



Koniecznie dajcie znać która podoba się Wam bardziej i oddajcie swój głos w ankiecie. 



 Poniżej możecie zobaczyć wyniki poprzedniego głosowania. Klikając TU możecie zobaczyć poprzednią walkę. 



11 komentarzy:

  1. Wow! Świetny pomysł na wykorzystanie komody w pierwszej pracy, podoba mi się to wnętrze, jest to przyjemny, ciepły pokój i przestrzeń jest dobrze zagospodarowana. Z kolei u Marty pomysł na mebel również jest ciekawy, jednakże nie ma w tym pokoju centralnego punktu, po lewej jest ucięty fragment z sofą, z kolei po prawej kącik z krzesłem, znowu ucięta lampa, brakuje mi tutaj konkretu, poza tym nieco posypała się tutaj skala niektórych przedmiotów. Odrzuciłabym jeden z pomysłów i skupiła się na jednym, a tak to dzieje się wiele, ale tak naprawdę jest mało ciekawie. Nie jest to spójne. Pochwalę kolorystykę i klimat, jaki udało Ci się uzyskać, kilka poprawek a pokój mógłby być równie rewelacyjny co praca u 3siostry. No i nie kupuję tej lampy sufitowej w roli podłogowej. :"D

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na Kingę. Stworzenie podestu z tych komód to świetny pomysł, ciemne meble przemawiają do mnie w 100%, no i te roślinki rozmaryn, kaktusy i bluszcz- kocham to!
    Marta kolory jak zawsze super, fajne dodatki i piękny widok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza aranżacja jest świetna :) marty też fajna,ale tam brakuje kawałek drewna z prawej strony przy oknie xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Komoda calkiem w porzadku sie prezentuje,ale faktycznie na sd malo jest pasujacych rzeczy do tego koloru drewna. W pierwszej aranzacji wydaje mi sie,ze kanapa i fotel powinny byc nieco wieksze 😅 Bardzo podoba mi sie ten kacik przy schodach ☺ W drugiej aranzacji jedyne co przypadlo mi do gustu to stoliczek z oliwkowa kanapa 😉 Okno i jego dekoracjw troche przytlaczaja, a w poblizu tej toaletki jest troche pusto pomimo ze stoja jakies meble. Troche tez wydaje mi sie,ze niektore meble nie pasuja do siebie stylistycznie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba są świetne, nie umiem się zdecydować ! :o

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba wnętrza są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem głos dla 3siostry, bo jej wnętrze podoba mi się w całości. Wnętrze Marty też jest świetne, ale drażnią mnie poszczególne elementy jak np lustro, które w takiej pozycji wygląda moim zdaniem źle i lampy stojące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie aranżacje są super ale troszeczkę bardziej podoba mi się górna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnętrze, które stworzyła Kinga jest świetne. W tym u Marty odnoszę wrażenie, że niektóre elementy zgubiły proporcje. Dodatkowo zagospodarowanie przestrzeni mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia na które zagłosować, oba są świetne!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!