Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Chanel - First Look


Witajcie kochani!
Czy jest tu ktoś, kto pamięta posty z serii First Look? Jeżeli nie to mam nadzieje, że spodoba się Wam taka forma (TUTAJ możecie podejrzeć starsze posty).
Zapraszam do oglądania. 

Sezon Tribute otworzyła marka Chanel. Dostawa objęła dwa piętra i według mnie jest naprawdę udana. Oprócz klasycznych marynarek w kolekcji znalazły się kombinezony czy sukienki. Poniżej przedstawiamy nasze wybory i propozycje jak je wykorzystać. 




1. Chanel Inspired Blazer Beige czyli klasyka w nowoczesnym wydaniu. Marynarka ma świetny fason i jest bardzo dobrze wykonana. Podoba mi się, że ma delikatny wzór kratki i kieszonki. Myślę, że sprawdzi się w wielu stylizacjach. Koszt zakupu to 35sd (32sd ze zniżką). 
2. Chanel Inspired Tweed Skirt - spódnic nigdy za wiele w szafie dlatego tą również zakupiłam. Tak jak marynarki ma wzór krateczki i jest dobrze wykonana. Dodatkowo na plus jest nietypowa długość, którą osobiście bardo lubię. 
3. Chanel Inspired Blazer Dress - kolejny klasyk w pięknym kolorze. Znowu świetny wzór i wykonanie, na pewno trafi do mojej szafy. 
4. Chanel Inspired Jumpsuit Long czyli dosyć ciekawy kombinezon w klasycznym kolorze. Do wyboru mamy dwie długości, ja postawiłam na wersję dłuższą. Bardzo podoba mi się, że ramiączka wykonane są z koralików i dodatkowo przyozdobione logo Chanel. Mimo, że w całość jest to dosyć prosta rzecz i raczej trudna do wykorzystania, uważam, że warto go zakupić. 
5. Cropped Chanel Inspired Shirt - moja ulubiona rzecz z dostawy. Koszulę widziałam już wcześniej na instagramie i już wtedy się w niej zakochałam. Prezentuje się naprawdę fenomenalnie. Ma ciekawy fason a napis na kieszonkach dodaje jej uroku. Już trafiła do mojej szafy. 






10 komentarzy:

  1. Dostawa super, mam nadzieję, że w końcu będę mieć czas żeby wejść na sd i coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi osobiście kolekcja się nie spodobała i niczego nie kupiłam,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi sie tylko pierwsza dominikidomci,reszta nie jest w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja Chanel jest wspaniała i z chęcią bym kupił wiele rzeczy. Co do stylizacji, to podoba mi się stylizacja Michała, jest tak bardzo w stylu obecnego Chanel! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi z kolekcji podoba się najbardziej wnętrze a z ubrań jedynie biała koszula i beżowa marynarka. Ze stylizacji podoba mi się pierwsza i czwarta :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się stylizacja Marty, ta bluza fajnie wygląda ze spodniami, chociaż przez tą przeróbkę nóg doll doszło kilka kilogramów :D Oprócz tego bardzo podoba mi się stylizacja Michała, jest chyba najlepsza z tego całego zestawienia :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są bardzo ciekawe ale najbardziej mi się podoba fioletowa marynarka z białymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze wybraliście. Ze stylizacji najbardziej podobają mi się dwie ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie to podoba mi się tylko 1 stylizacja. W ostatniej przeszkadza mi ten hełm i przykrótkie spodnie jakby po młodszej siostrze, w 4 buty, w 3 i 2 jest za dużo łańcuchów i naszyjników. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja jest ok, ale bez wow. Najlepsze i tak jest wnętrze. Stylizacja Wiktora i Michała są dla mnie perfekcyjne. O stylizacji Marty i lookach Kamila tego już nie powiem. U Marty nie podoba mi się połączenie spodni z topem. Top uderza w szarość, a spodnie bardziej (jak dla mnie) w beż. A połączenie beżu i szarego to dla mnie przestępstwo ;p Nie lubię tego w większości przypadków. A u Kamila jak dla mnie za dużo się dzieje wokół szyi w obu stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodze sie, wystawa udana. Mam kilka rzeczy juz kupionych, ale planuje jesczze cos dokupic. Stylizacje sa fajne, ale najlepiej wyszlo Michalowi 😄

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!