Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W02L02- "Martin"
Witajcie!
W temacie sklepów Tribute, kupiłem już wszystko co podobało mi się z Chanel, Valentino i przy pomocy Agi z Alexander Wang. Ostatni Tribute, jak już kilka razy w komentarzach pisałem, uważam za straszny, brzydki i bardzo mały. Admini w tym sezonie mnie rozczarowują, może dostawa z wczoraj okazała się Hitem- mam nadzieję. (Post znowu piszę wcześniej, więc nie wiem co to będzie. Może coś co bardzo chcę!). Jeszcze jedna sprawa odnośnie sklepów, wkręciłem się i bardzo chciałbym wygrać konkurs, który jakieś trzy tygodnie ogłosili admini. Trzech wygranych będzie mogło stworzyć własną kolekcję do sklepu Stardoll Feat. (Jeśli jeszcze się nie zgłosiliście to się pospieszcie, 
bo zostało mało czasu!). Admini wybiorą dwie osoby, a jedna zostanie wyłoniona poprzez głosowanie w specjalnej dyskusji w klubie Royalty. Klikając tutaj przeniesie Was do tej własnie dyskusji i jeżeli chcecie możecie na mnie zagłosować wpisując moją nazwę;)

Dzisiejszy look to całkowite szaleństwo, a o szczegółach jego tworzenia przeczytacie niżej. 

Outfit: Wszystko zaczęło się od wielkiego pomarańczowego płaszcza ACNE z dawnej kolekcji Antidote znalezionego na wyprzedaży w czyimś bazarze. Jak ja kocham zdekonstruowane(nie wiem czy istnieje takie słowo) ubrania! Stylizacja z tym płaszczem nie mogła być zwyczajna, musiało to być coś Couture. Zainspirowałem się moją ukochaną marką i projektantem: Maison Margiela i John Galliano. Pod płaszcz założyłem narzutę kupioną na tej samej wyprzedaży, tylko powiększoną i delikatnie wykrzywioną. Następnym krokiem była spódnica która powstała z połączenia sukienki, spódnicy i trzech podszewek. Widać ją tylko troszeczkę, ale jej zrobienie zajęło mi dwie godziny. Na górę ubrałem bluzkę HotBuys, której dekolt powiększyłem z pomocą topu z Underneath(?). Na głowę opaska, jest do Dolce&Gabbana, ale pasuje stylistycznie. Całość uzupełniły buty Balenciaga przypominające powycinaną skarpetę. Taki strój wymaga specjalnego makijażu, dlatego usunąłem brwi, pomalowałem usta na kolor skóry, żeby były jak najmniej widoczne, a pół twarzy pomalowałem na kontrastujący błękitny kolor.

16 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba, lubię te warstwy. Ta niebieska plama na twarzy mi nie pasuje, ale ja się nie znam na Couture :D osobiście nie biorę udziału w konkursie i oddałam swój głos na Ciebie :) Można gdzieś zobaczyć stylizacje które przygotowałeś? jestem mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zdjęcie mam zapisane w swojej prezentacji- starałem się, ale wyszło jak zawsze.

      Usuń
  2. przepiękna stylizacja!
    również zagłosowałam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż mi się nie podoba, ale ze stylizacją jestem na tak. Podobają mi się te wszystkie warstwy
    Ja również na Ciebie zagłosuję, tylko muszę wejść na sd, ale pierw muszę zmartwychwstać

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że stylizacja jest bardzo ciekawa i widać, że włożyłeś w nią sporo pracy. Jednak nie jest to outfit w moim guście, wolę klasyki.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę zagłosować, bo usunęli mnie z Royalty, ale powodzenia!

      Usuń
  5. Ciekawa jest tat stylizacja, napracowałeś się, będę głosować na cb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wyjątkowy makijaż, którego rzekomo potrzebuje ta stylizacja kompletnie do mnie nie przemawia. Look jako całość mi się nie podoba, ale stylizacja jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię takich warstwowych, artystycznych wizji. Nie mniej jednak doceniam Twoją pracę. Ja zagłosuję jak wykupię status, bo tak to nie mam możliwości :v Ale nie sądzę, aby w głosowaniu było łatwo wygrać. Z pewnością są osoby, które będą płacić za głosy :c

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba ta stylizacja, widać, że te warstwy są przemyślane a nie napakowane byle więcej bez ładu i składu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja w ogóle mi się nie podoba. Co do konkursu to poczekam aż skończy się nadsyłanie zgłoszeń i sobie popatrzę, co tam wszyscy wymyślili i wtedy może na kogoś zagłosuję. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosowanie i zgłoszenia kończą się w tym samym czasie:) 25 lipca, czyli jutro.

      Usuń
  10. Nie jestem w Royalty, nie moge oddac glosu :( Mimo wszystko trzymam kciuki za Ciebie 😄 Ze stylizacji najbardziej podoba mi sie makijaz ☺ Sam ubior nie jest w moim stylu 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja... za dużo, za dziwnie. Dla mnie nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziwny ten makijaż,w sumie nawet tego makijażem nie idzie nazwać,bo to tylko jakaś plama na kawałku twarzy,jeśli chodzi o stylizacje to mi osobiście się ona nie podoba,dla mnie za dużo warstw,a ta kurtka wygląda jak jakiś śpiwór :\

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba. Lubię takie szalone looki :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!