Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeremy Scott Tribute
Dzisiejszego poranka do Plazy został dodany kolejny sklep Tribute. Wybór padł na amerykańskiego projektanka, dyrektora kreatywnego domu mody Moschino i wyłącznego właściciela swojej marki - Jeremiego Scotta. Cała kolekcja zajmuje dwa piętra, gdzie znajdziemy sześć damskich manekinów i dwa męskie. Jak dla mnie po raz kolejny najlepsze jest wnętrze, jednak polecam zaopatrzeć się w spódnicę z trzeciego manekina (pierwsze piętro) czy top/bluzy z drugiego piętra.


Co sądzicie o kolekcji? Planujecie zrobić zakupy?

8 komentarzy:

  1. Szalona kolekcja! Mimo, że to nie do końca mój styl, tak zamierzam zrobić zakupy, jest kilka ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze jest extra! Ubrania są takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się to Tribute chyba podoba najbardziej ze wszystkich dodanych w tym roku :D Wnętrze boskie!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. koszmarna kolekcja. najlepsze są okulary, czarny top ze stanikiem i męska pomarańczowa bluza. rozmyślam zakup jeszcze 4 rzeczy, ale niewiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie moja bajka, chyba kupie tylko czarny top

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnetrze jest naprawde dobrze wykonane! Jedynie podoba mi sie krotka czarna bluza i top z braletem,ale nie wiem czy warto w to inwestować :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej od ciuchów podoba mi się wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja mega! Na pewno zakupie sporo rzeczy. Buty z 3 manekina na drugim piętrze to taki ogjjeeeeeeń, że chyba jak zacznę z nimi robić stylki to nie będę mogła przestać :D A do wnętrz to chyba wynajęli jakiegoś nowego rysownika, bo miażdżą jakością!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!