Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W piątki leżę w wannie

13 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, w pewnym sensie, to body tutaj. Jest ono beżowe i to lubię, ale przez te koralikowe ozdoby na biuście to tak średnio. Reszta jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam siły tańczyć, ani chlać
    uwielbiam tą stylizacje! spódniczka jest wręcz stworzona do tej narzutki. świetny duet <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napijcie się za mnie
      (to raczej niemożliwe by te słowa padły z moich ust XD)

      Usuń
  3. bardzo ładna stylizacja :) ale dla mnie również te body nie przypadło do gustu,dziwnie wyglądają te ozdoby na biuście

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała stylizacja! I jeszcze ten tytuł! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. szanuję za tytuł :D
    stylizacja bardzo mi się podoba narzutka świetnie się zgrywa ze spódnicą, a ta beżowa baza super do tego pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się bardzo podoba :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja dość prosta i ładna. Niestety w tym stroju wzorek na body dziwnie wygląda, ale całość prezentuje się bardzo fajnie, a to chyba najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, podoba mi się kolorystyka i faktura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie narzutki i topu jest świetne! Mi to body pasuje i fajnie zgrywa się z tą nerką :) jestem na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra, wszystko do siebie świetnie pasuje;D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!