Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: oversize coat

15 komentarzy:

  1. Obie super, ale ta po lewej jest perfekcyjna ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie podoba tylko ta wersja po prawej,zastanawia mnie jedynie jak wygladalby ten outfit z innymi okularami i bizuteria 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Im dłużej patrzę na 1 tym mniej mi się podoba. Naszyjnik, nerka i kolczyki to zdecydowanie przesad, ale już ci to mówiłem. Może gdyby marynarkę dać na górę, nad spodenki wyglądałoby to lepiej.
    2- Super, ale bez okularów i kolczyków, które używasz w co drugim looku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałeś tylko, że pominąłbyś naszyjnik :P
      z okularami prawda, ale kolczyków nie pamiętam, kiedy miałam ubrane, poza to co mi się podoba będę używać, mówiłam ci:)
      dzięki!

      Usuń
  4. Ta pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej choć czegoś tutaj jest za dużo

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dużo się dzieje w tej pierwszej stylizacji, fajnie, że jest cała czarna co troche to "wycisza", ale mimo wszystko gdzieś zgubił się w tym moim zdaniem sens. Druga za to jest bardzo fajna, może dodałabym coś na szyję, ale i bez tego jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza jest bardzo ładna,zrezygnowałabym tylko z naszyjnika,druga nie przypadła mi do gustu,to chyba przez ten stanik,dałabym jakiś normalny top na ramiączka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 stylizacja byłaby fajna ale za dużo tych dodatków, wyglądasz trochę jak gwiazda rocka, która zasnęła w latach 70 i obudziła się teraz. 2 stylka lepiej, ale znów te oksy... zrezygnowałabym z nich i z kolczyków na rzecz jakiegoś długiego wisiorka lub dużej koli ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pierwszą. Podoba mi się, że look jest praktycznie cały skórzany.
    W drugiej podoba mi się użycie stanika zamiast bluzki. Robi to ciekawy kontrast z tym ciężkim płaszczem. Jednak całość wypada nudno. I trochę nie rozumiem tych czerwonych dodatków

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pierwszą. Podoba mi się, że look jest praktycznie cały skórzany.
    W drugiej podoba mi się użycie stanika zamiast bluzki. Robi to ciekawy kontrast z tym ciężkim płaszczem. Jednak całość wypada nudno. I trochę nie rozumiem tych czerwonych dodatków

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja wypada lepiej, w drugiej widzę, że zabrakło nieco pomysłu na dodatki i całość się przez to posypała. Niestety post wypadł dość słabo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie takie niepełne jakieś mi się wydają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie obie mega. W drugiej bym tylko wrzuciła jakiś siateczkowy top ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie lubię zbytnio tej po lewej, ale za to ta po prawej mi się już podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!