Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W01L01- "Basic"
Witajcie!
Hmmm... Co ja mam Wam powiedzieć. Szafa pełna LE okazała się niewypałem(wcale mnie wszyscy przed tym pomysłem nie ostrzegali...).

Co teraz? Postanowiłem, że zostawię sobie LE jako bazę i będę miał go najwięcej, ale do szafy wróciły również inne limitowane sklepy(Antidote, SaP, Runway), HotBuysy oraz Tributy. Nie będę jednak odzyskiwał wszystkiego co już sprzedałem, ale będę uzupełniał szafę nowościami, które pojawią się w Plazie. Na dole stworzyłem listę używanych przeze mnie sklepów, jakby to kogoś interesowało. Kupiłem już 5 artykułów z Chanel Tribute i wrzuciłem do szafy artykuły z limitowanych sklepów, które miałem zamknięte w pokojach, bo nie dało się ich sprzedać. Obiecuję, że to już ostatnia zmiana, kolejnego razu już nie będzie, bo wtedy skończę z tą grą.

Dzisiaj(po raz chyba 12) prezentuję Wam nowy look i zaczynam od nowa. Jest jeszcze jedna zmiana, stwierdziłem, że mam już dość mojej doll w blond włosach i już więcej nie chcę tego koloru na jej głowie.

Outfit: Wszystko zaczęło się od marynarki i podszewki DIY, którą musiałem do niej zrobić, bo nie dostałem żadnej po zakupach:( Całość chciałem utrzymać w letnim klimacie, dlatego dołożyłem jeansowe shorty, pasek ukrywający srebrny pasek znajdujący się na spodenkach i lekką satynową bluzkę z ogromnym dekoltem. Na koniec sandały i tutaj miałem dylemat, bo nie wiedziałem czy ubrać jasną(z nazwy srebrną) wersję czy khaki(na które ostatecznie się zdecydowałem). Nie dodawałem torebki oraz biżuterii, ponieważ nic nie pasowało 
i ogólnie wyglądało dosyć ciężko z moimi wszystkimi tatuażami.
Lista sklepów używanych:
Limited Edition
Limited Edition Decor
Limited Re-Edition
Antidote
Young Hollywood
Runway
Strike A Pose
Subcouture
Tribute
HotBuys
Museum Mile
Royalty
i ostatecznie zdecydowałem się na Stardoll.Feat

10 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba. Super,że nie będziesz już się ograniczał do 1 sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna stylizacja i fajnie, że zdecydowałeś się na więcej sklepów ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja, bardzo fajnie wyszła Ci podszewka

    OdpowiedzUsuń
  4. jest ok, ale ja nie lubię aż tak basic looków..

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest ładna,ale mi brakuje jednak jakiejś torebki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo pisać jak dla mnie PERFECT, super pomysł na podszewkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wyszedłeś poza granice. (w sensie, że już nie tylko LE xd) Ta propoycja baaardzo mi się podoba. Z chęcią bym sama swoją tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, mi jednak brakuje jakis wisiorkow 😅 wszystko dobrze dopasowane ☺

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!