Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wakacje z QoF: Konkurs #4
Jest to już ostatni konkurs w tym miesiącu, szybko dobiegliśmy do końca i niedługo zaczynamy sierpniową zabawę! Tematem czwartego konkursu jest, jak każdy mógł się już domyślić, makijaż. Praca musi być utrzymana oczywiście w barwach letnich, można również sobie pomagać projektami ze stardesign, a nawet programami graficznymi. Tym razem nie ogranicza Was salon piękności na stardoll, lecz wasza wyobraźnia i kreatywność. Do wygrania tak jak zawsze 200 stardollarów za pierwsze miejsce, a łączna suma nagród wynosi 400 sd. Powodzenia!
Makijaż Letni
temat
400
stardollarów
26.07.2019
deadline
kliknij by skopiowac

Powodzenia!

9 komentarzy:

  1. Do makijaży mam dwie lewe ręce.. ale na szczęście dajecie takie możliwości, że może spróbuję swoich sił i w tym zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, trochę szkoda, że pozwalacie na przeróbki, bo ja (i myślę, że nie tylko )nie mam pojęcia o programach graficznych i w tym momencie mój makijaż (jakikolwiek by on nie był) nie ma przy obrobionych pracach szans :c

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja hahaha 😂 nie wiem czy cokolwiek tutaj stworze XDDD

      Usuń
    2. Makijaż będzie oceniany według kryteriów, każdy ma równe szanse

      Usuń
    3. A czy mozna ten makijaz wykonac na jakiejs innej dollce niz swoja? ☺

      Usuń
    4. Na redaktorach QoF można

      Usuń
  3. Niestety makijaże na sd mi nie wychodzą wiec udziału w konkursie nie wezmę

    OdpowiedzUsuń
  4. Może znajdę chwilę i wykonam coś na konkurs, chociaż nie będę bawiła się w programach graficznych. Chyba.

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie, nie róbcie mi tego, do jutra jestem na wakacjach i nie zdążę nic zrobić ;(( a makijaż mi akurat wychodzi xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!