Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
THE 2019 MONTHLY SCAVENGER HUNT - lipiec
Witajcie w lipcu!
Mam nadzieję, że macie ochotę udać się na wyprawę poszukiwania skarbu. W końcu siódma statuetka jest już do znalezienia na Stardoll. Aby odnaleźć ten skarb macie dwie drogi do wyboru. Jedna z dróg to przekopanie całej strony i odnalezienie statuetki samodzielnie. Jeśli jednak ten sposób wyprowadziłaby Was "w pole", możecie skorzystać z drugiej drogi. Druga droga to rozwinięcie treści postu. Jest tam podane w trzech krokach jak znaleźć statuetkę.

1. Po włączeniu strony głównej klikamy na głowę naszej doll. Otworzymy w ten sposób listę, z której klikamy "Moje konto".

2. Po przejściu do podstrony "Moje konto" klikamy na białym pasku "Zarób Stardolary".
3. Gotowe, skarb odnaleziony! Teraz tylko kliknij na statuetkę.

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. pod tym fioletowym paskiem wystaje taki maleńki kawałek różu,to kliknij na to-przynajmniej u mnie tak było

      martusia-16

      Usuń
    2. nie mam nawet takiego kawałka wystającego :/

      Usuń
  2. Mam, dzięki za pomoc! Sama nie mogłam jej znaleźć

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za ten post. już od trzech miesięcy nie umiem niczego znaleźć, więc liczę, że za miesiąc znowu dasz wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za darmo to oczywiście, że wezmę! Powinno być więcej darmówek w tym ciężkim świecie... Za co mam kupować te stardolary!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez tego nie ma i to chyba ze wzgledu na polaczenie z fb,bo nie ma juz paska reklamujacego polaczenie z fb :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, znalazłam :D Może się przyda

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłem:( Ten plecak jest jak na razie najgorszym giftem w tej zabawie, nie podoba mi się jego wykonanie, to jak wygląda na doll i ta dziwacznie odstająca szelka:(

    OdpowiedzUsuń
  8. paskudny jest ten plecak, dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbujcie zmniejszyć powiększenie strony do 25%. Gdzieś napisali, że to pomaga. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba trzeba mieć stardoll połączony z fb, u mnie tego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę w domu, to poszukam. Póki co mam chyba tylko jedna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na komputerze tego nie było - dopiero Puffin mi pomógł

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!