Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Post dyskusyjny
Jesteśmy w połowie lipca, dwa konkursy za nami, ale jeszcze dwa konkursy zostaną ogłoszone. Jednak jak mogliście zauważyć - sierpień jest nadal niezaplanowany. Dlatego teraz chciałbym, abyście to wy zdecydowali co ma pojawiać się przez kolejną połowę wakacji, a do wyboru są dwie opcje:
konkurs etapowy
4 konkursy co tydzień
A może ktoś z was ma jeszcze inny pomysł? Czekamy na wasze opinie!
Jak spędzacie wakacje? Wyjechaliście już gdzieś? Macie może zaplanowane wyjazdy? A może ktoś pracuje i nie może doczekać się urlopu?

22 komentarze:

  1. Ja jestem za konkursem etapowym :D

    A co do wakacji, to kończy mi się urlop i od jutra wracamy do rzeczywistości xD

    OdpowiedzUsuń
  2. W etapowym raczej nie wezmę udziału, ze względu na brak czasu. Ale może jeden etapowy i jeden mniejszy, z mniejszy nagrodami, tak dla tych pracujących. Hehe
    Ja w lipcu obroniłam licencjat na 5, cały czas praca. Urlop w sierpniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro w lipcu są konkursy co tydzień, to myślę, że w sierpniu można zrobić etapowy. Ja chętnie wzięłabym udział w etapowym.

    Co do wakacji, to w środę mam wyjazd, ale na sierpień planów brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym wziąć udział w etapowym i nie odpaść na początku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha skąd taki pomysł ze od razu odpadniesz

      Usuń
    2. Bo we wszystkich poprzednich albo odpadałem albo byłem w środku i nic nie wygrywałem, a ja się zawsze tak angażuje(płacząca buźka).

      Usuń
  5. Jeden kilkuetapowy i jakiś jeden pojedynczy. A 15 sierpnia (bo wtedy chyba jest święto) można np. powtórzyć zabawę w odgadywanie nicków graczy i niech trwa ona cały dzień. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę nie kojarzę zabawy w odgadywanie nickow 😂

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. https://queens-of-fashion.blogspot.com/2016/12/stardollowe-sawy-gra.html

      Usuń
  6. W ostatnim dniu wakacji czat po 20:00 w strojach plażowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu w sumie fajny pomysł, pomyślimy

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam jeszcze pomysłu jak to zrealizować, ale fajnie gdyby czytelnicy poznali siebie nawzajem, żeby ten blog nie był tylko blogiem, ale czymś w rodzaju ̶ ̶s̶e̶k̶t̶y̶ fajnej wspólnoty xd pewnie konkursy etapowe z budowaniem drużyn spełnią tą moją propozycje, ale fajnie chociaż w jakiś sposób zacisnąć więzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekta to najlepszy pomysł!

      Usuń
    2. https://media.giphy.com/media/10vky7p3ipDREA/giphy.gif

      Usuń
  9. Etapowy, bo przez to jestem bardziej aktywny na Stardollu XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo zróbcie 4 konkursy etapowe równocześnie. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba wole 4 konkursy co tydzien xd moje wakacje to praca poki co, we wrzesniu bede odpoczywac za granica 😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega mi się podoba pomysł na konkurs etapowy, ale z drugiej strony osoby, które odpadną na początku nie będą miały możliwości zabawy :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!