Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Limited Edition
Raczej nikt nie spodziewał się dzisiaj dostawy do LE. Na całym stardollowym facebooku nie zauważyłam nawet jednej informacji o tym, aż do wyjścia dostawy do Plazy. I w sumie mi się takie rozwiązanie podoba. Przynajmniej nie ma koczowania od rana na dostawę. Co do kolekcji. Rzeczy raczej wolno się wyprzedają. Według mnie najlepsze jest wnętrze. Mogę jeszcze polecić stanik czy czerwoną kurtkę (czwarty manekin na pierwszym piętrze) . Poza tym zauroczyły mnie jeszcze białe spodnie z paskiem (pierwszy manekin na drugim piętrze).

Co myślicie o kolekcji? Kupiliście coś?

20 komentarzy:

  1. Wydałam z 600 stardollarów. Kupiłam wnętrze, które jest CUDOWNE!, białą suknię, pasek, cały 3 manekin ( bez butów), czerwone spodnie, cały 1 manekin z 2 piętra(bez butów), z 2 spodnie z 3 bluzkę i nerkę.. A i jeszcze tą niebieską koszulę dla chłopaka, mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czułem w kościach, że będzie LE i mówiłem, że to na pewno dzisiaj, ale dziwił mnie brak jakichkolwiek spoilerów czy zapowiedzi. Jednak powinienem sobie ufać bardziej. Bardzo się cieszę, że kolekcja się pojawiła i cieszy mnie jej zawartość.

    Osobiście kupiłem wszystko, spontanicznie wszedłem do plazy kliknąłem ten przycisk i dałem kup wszystko (odznaczyłem tylko 4 męskie artykuły). Najbardziej podoba mi się żółta mini torebka, stanik, różowa marynarka oraz kurtka, pasek i biała sukienka. No i wnętrze, które jest cudowne, jedno z najlepszych w historii LE.

    Coś czego nie mogę przemilczeć to CENY. Jeszcze chyba nigdy nie było tak taniej kolekcji LE. Buty za 29sd? W tributach są droższe. Sukienki po 70-80sd jak na LE to bardzo bardzo tanio. Tym bardziej dziwi mnie to, że artykuły sprzedają się tak wolno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem rozczarowany:( Pierwsza rzecz wyprzedała się dopiero 2,5h po wejściu kolekcji do Plazy:(

      Usuń
  3. brzydka ta kolekcja,ja niczego nie kupiłam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolekcja kupiłam (i dostałam) większość ... ja jestem zawiedziona, że nie było spoilerów ani nic. Wchodzę po pracy na stardollowego fb i patrzę wiadomość od Kingi: LE, ubrałam szybko buty i kurtkę, i pobiegłam do sklepu kupić doładowanie.. Wchodze do Plazy i widzę, że kilka rzeczy już mam, które dostałam od Wiktora i Gabi <3 Co ja bym bez Was zrobiła, heheh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty Marta kupujesz doładowanie Stardoll w Żabce? Nie możesz normalnie przez Stardoll? ;) :D Kupujesz kartę zdrapkę z kodem na stardolary? :) stardollowy10

      Usuń
    2. w odido, psc xD
      a Ty jak kupujesz? :DDD

      Usuń
    3. Mi stardolary spadają z nieba. :) stardollowy10

      Usuń
    4. Czemu mi nikt nie kupuje :(

      Usuń
    5. mi też nie :< za to ja zawsze coś kupię każdemu hahah

      Usuń
  5. O jezu, to wnętrze z niesamowitego pokazu Jacquemus. Jest tak bardzo piękne, że musiałem to kupić! Jest kilka ładnych ciuszków, ale najcudowniejsze jest wnętrze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też przypuszczałem, że dzisiaj się pojawi. Po tylu latach się to już czuje :')
    Kolekcja jest genialna. Kupiłem większość rzeczy i to nawet te, których nie potrzebuję. Moimi faworytami jest wnętrze, różowa marynarka, która chyba wyszła z opóźnieniem i biała sukienka.
    Cenowo też jest super. Sukienki kosztują praktycznie połowę tego co dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam całkiem sporo, marynarka, różowa kurtka, 2 pary spodni, pasek, bluzka, sukienka i kasa sobie poszła pomimo iż rzeczywiście nie jest to droga kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi kolekcja podoba się średnio i w sumie wiele nie kupiłam a nawet się zapożyczyłam 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobała mi się kapeluszowa torba z tulipanami, ale reszta kolekcji mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jak zwykle wszystko omija. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest naprawdę słaba. Same ciuchy może by były okej, ale ich wykonanie... za tyle sd chyba można czegoś oczekiwać. Kupiłam tylko pasek. Chciałam również czerwoną kurtkę, ale jej grafika jest fatalna.

    A tak btw to widziałam, że dzisiaj dodali jeszcze różowy blazer. Ktoś tu chyba z pośpiechu zapomniał :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie jest ok, choc nic nie kupie nie mam ss, potem tez raczej nie bede na nic polowac. Fakt,rzeczy zaskakujaco tanie

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki Kindze mam w szafie kilka rzeczy z tej kolekcji. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!