Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Valentino - First Look



1. Valentino Inspired Feather Handbag - uwielbiam fajne dodatki dlatego też torebka od razu trafiła do mojej szafy. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka i to że jest ozdobiona piórkami. Według mnie świetnie dopełni wiele stylizacji i warto w nią zainwestować. 
2. Valentino Inspired Puff Jumper czyli śliczna, luźna bluzka/sweterek w burgundowym kolorze. Osobiście to była pierwsza rzecz która zwróciła moją uwagę i trafiła do mojej szafy. Ma ciekawy, luźny krój i naprawdę świetny kolor. 
3. Valentino Inspired Midi Skirt - tą spódnicę wybrałam do zestawiania przez wzgląd na dosyć uniwersalny kolor i długość. Jestem wielką fanką rzeczy midi. Myślę, że często będę jej używać. 
4. Valentino Inspired Red Dress - ostatnio bardzo polubiłam wszelkiego rodzaju sukienki, ta ma cudowny kolor i długość midi. Musiała trafić do mojej szafy. 
5. Valentino Inspired Red Belt & Valentino Inspired V Belt czyli paski w dwóch kolorach. Tak ja przy torebce, dodatków nigdy za wiele, a tym bardziej fajnych pasków. Te mają ciekawe klamry i są warte waszej uwagi.
6. Sandals Burgundy - nie jestem fanką tego typu obuwia, na stardoll stanowczo wolę wysokie obcasy. Te sandały są jednak naprawdę interesujące, a piórka na pięcie są dodatkowym plusem. Do czego się sprawdzą? Myślę, że będą świetnie prezentować się z wyżej wspomnianą spódnicą midi ale tez z szerokimi spodniami. Warto pomyśleć nad ich zakupem.


MajkaStar1999


GirlEwelina


Marta32222



Aguuniek


Dominikadomcia


16 komentarzy:

  1. Trafne wybory, ubrania te można bardzo fajnie wykorzystać, a w szczególności dodatki. Zgodzę się co do sandałków, ja też nie jestem fanką tego typu obuwia, ale te piórka sprawiają, że stają się interesujące. Jeśli chodzi o stylizacje to tak:
    MajkaStar1999 - bardzo przekonuje mnie góra stylizacji. Kapelusz i szeroka koszula + jeansowa sukienka to super połączenie. Razi mnie tu jedynie srebrny kolor butów. Bardziej widziałabym tutaj coś w ciepłym kolorze.
    GirlEwelina - nie jestem fanką połączenia różu i czerwieni, ale tutaj wypada całkiem ok. Futerko jest jednak dla mnie zbędne, wydaje mi się, że zwykły naszyjnik lepiej by tu pasował.
    Marta32222 - połączenie tych dwóch sukienek widziałam ostatnio tyle razy, że mam dość. Mimo wszystko białe i perłowe dodatki to trafny wybór. Bardzo podobają mi się również te białe kwiatki - nadają tutaj jakiej lekkości. Cały efekt psują mi jednak te rękawice kuchenne.
    Aguuniek - najlepsza stylizacja jak dla mnie. Wszystko fajnie dopasowane, nie za dużo, nie za mało. Naprawdę ok.
    Dominikadomcia - w sumie ciężko mi się wypowiedzieć. Niby wszystko gra, ale jakoś samo połączenie tego swetra i spódnicy mnie nie przekonuje. To pewnie przez te wielkie, wystające falbanki. Mimo to podoba mi się połączenie butów i chokera/paska (chyba, że to taki pasek, ale wygląda jak przerobiony choker). Nawet ta różowa torebka całkiem mi tutaj pasuje.

    Samo Valentino nie jest dla mnie jakieś szałowe, ale do niektórych rzeczy powoli się przekonuję więc może coś jeszcze kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. MajkaStar1999 i GirlEwelina swietne stylki!! W pierwszej podoba mi się jak wszystko super współgra z tymi butami i stwierdziłam, że zdecydowanie brakuje ich w mojej szafie :D W drugiej zaś podoba mi się ta dbałość o dodatki - makijaż, spineczka no i futerko które zdecydowanie nadaje charakteru całości. Marta czasem robisz takie genialne stylki, a czasem robisz coś takiego, nawet nie wiem jak to nazwać - misz masz bez ładu i składu (?). Może warto sobie odpuścić na moment, żeby za chwilkę wrócić z czym świeżym, niż znów odgrzewać kotleta i wpychać kwiatki wszędzie gdzie się da ;) Aguuniek i Dominikadomcia fajne, proste stylizacje, choć muszę przyznać, że w lookbooku na SIMie wypadłyście o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do samej kolekcji to na pewno jest lepsza niż chanel, ale szału nie ma. Wnętrze jest piękne i to chyba najmocniejszy punkt ostatnio wychodzących tributów :P

      Usuń
  3. Teinn masz 100% rację- wnętrza w ostatnich 3 Tributach są najlepszą ich częścią. Admini bardziej przykładają się do wnętrz i z jednej strony cieszy mnie to, bo kiedyś były one takie okej, ale z drugiej strony mogliby postarać się też przy ubraniach.


    Mam jeszcze dodatkowe pytanie: Jak myślicie ile jeszcze sklepów Tribute pojawi się w tym sezonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mogłabym wybrać, wolałabym żeby zrobili jakąś mega super kolekcje niż przykładali się do kolejnego wnętrza za 40sd :/ Wydaje mi się, że jeszcze 2 max 3 kolekcje, nie wliczam w to tingeling ;)

      Usuń
  4. Kolekcja taka jakaś, niby ciekawa, niby niekoniecznie. Stylizacje bardzo udane. Dominikadomcia i GirlEwelina - ich stylizacje bardzo mi się podobają, Aguuniek też bardzo udana według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kolekcja spodobała, wasze wybory do mnie przemawiają, są dość bezpieczne biorąc pod uwagę to, że dostawa była dość wzorzysta.
    Co do stylizacji, to wszystkie, ale to wszystkie bardzo mi się podobają! REWELACJA! Bardzo podoba mi się odważny wybór Michała, takie stylizacje są tutaj potrzebne! Druga stylizacja również jest świetna, pierwsze dwie to zdecydowanie moje ulubione! U Marty podoba mi się pomysł na dekoracje przy butach, chociaż nie powtórzyłabym tego motywu przy nerce. U Aguuniek pochwalę dobór butów, natomiast w ostatniej stylizacji podoba mi się połączenie lejącej się bluzki z falbanami przy spódnicy. Normalnie zbombardowaliście mnie teraz tymi cudnymi stylkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Majkastar w tym kapeluszu inspirowanym modą chłopów pańszczyźnianych z XVIII wieku zdecydowanie wygrywasz. Takie wesołe stylizacje są tutaj potrzebne! stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na razie dla mnie to najlepsze tribute,z waszych wyborów mam oba paski i spódnicę,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się propozycja Wiktora tylko wywaliłabym te futerko,bo jest tu niepotrzebne,bardzo ładna jest też stylizacja Agi i dominikidomci :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze wszystkich stylizacji najbardziej mi się podoba propozycja Michała! Jest wspaniała. Looki od GirlEwelina i Aguuniek są ładne c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja Valentino bardzo mi się podoba, kupiłam kilka rzeczy a stylizacja Aguuniek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybraliście najładniejsze rzeczy z kolekcji. Wszystkie zamierzam kupić oprócz torebki - nie podobają mi się te 'włosy'

    Co do stylizacji to mega podoba mi się look Girleweliny, Marty i Aguuniek, u Dominiki nie pasuje moim zdaniem torebka, a stylizacja Majkistar nie jest w moim guście

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja super :) Ten kapelusz jest tak brzydki że aż ładny, U Wiktora stylizacja gra super z makijażem. Marty to cudo jednym słowem :) U Agi super jesienne kolory - podoba mi się :P A ostatnia też bardzo fajna, ale wywalił bym torbe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam proste rzeczy, i proste rozwiązania. Sandały i torebka z Waszych wyborów do mnie nie przemawiają. Jednak o ile butów nie zamierzam kupować o tyle z przy torebce nadal się waham. Stylizacja Wiktora i Agu są dla mnie idealne. U Kamila nie przekonuje mnie zestawienie spódnicy i bluzki. Co do Marty też już widziałam tyle połączeń tych sukienek, że to już nudne, a dodatki na jakie postawiłaś też mnie nie przekonują. O ile kwiatki przy butach prezentują się naprawdę dobrze, o tyle te przy nerce już nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy wykonaliście genialne stylizacje. Jestem pod wrażeniem Marty oraz Wiktora, mega mi się podobają Wasze outfity!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem najbardziej podobaja mi sie stylizacje od Dominikadomcia i Girlewelina 😄 swietnie dobrane kolory 😄

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!