Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wakacje z QOF: Konkurs #3
Czas na trzeci konkurs wakacyjny! I jak już zapewne się domyślacie waszym zadaniem będzie stworzenie aranżacji. Z ciekawostek to właśnie dzięki wygranej w takim samym konkursie znalazłam się na blogu.

Na czym będzie polegać trudność? Swoje wnętrze musicie wykonać u mnie (3siostry) w apartamencie w zaznaczonym pokoju. Tam znajdziecie również wybrane przez mnie rzeczy z których możecie korzystać.

Podpisane pracę wysyłajcie na adres: qof.zgloszenia@gmail.com 



Nagrody:
1 miejsce - 200sd 
2 miejsce - 100sd
3 miejsce - 50sd 
+ wyróżnienia 

Na Wasze prace czekamy do 19 lipca do północy. Wyniki pojawią się 21.07.

Konkurs dla obserwatorów bloga!

10 komentarzy:

  1. Czy na obrazku ma byc ujete cale wnetrze czy tylko kacik jakis bo w sumie ten pokoj jest dosyc dlugi i na ekranie trzeba troche poprzesuwac zeby caly zobaczyc? Xd zgaduje ze pewnie caly zeby bylo trudniej 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedle uznania, możesz zrobić kącik a możesz pełen pokój

      Usuń
  2. Czy bedziesz dumna jak zrobie wnetrze na konkurs? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się do pytania, tylko ja już swoje wysłałem:)

      Usuń
  3. Kurcze! Chętnie bym wzięła udział, ale jutro wyjeżdżam i coś czuję, że nie zdążę! :( Ale chętnie zobaczę prace końcowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super konkurs ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w końcu po kilku podejściach zapisałem ale nie wiem czy to wysłać... :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam. Miło było znowu dekorować apartament, dawno tego nie robiłam.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!