Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wakacje z QoF: Konkurs #3 - Wyniki
Wybór był trudny jednak w końcu udało wybrać mi się zwycięskie prace. Poziom wszystkich był bardzo wysoki, jestem z Was dumne :) Jak podobało Wam się dekorowanie? A może ktoś odkrył w sobie talent?

Jeżeli chcecie poznać zwycięzców i zobaczyć wszystkie prace zapraszam do rozwinięcia! 

Nie przedłużając...

Miejsce 1 i 200sd zgrania


Bardzo podoba mi się pomysł na to wnętrze, trzeba by tu było popracować trochę nad przestrzenią i proporcjami, ale ogólnie jest super. 

Miejsce 2 i 100sd zgarnia


Kolejne wnętrze, które naprawdę mi się ogromnie podoba. Ten hamak za oknem wygląda mega! Myślę że była by to najlepsza praca gdyby pokój był pełniejszy (?), wydaje mi się pusty. 

Miejsce 3 i 50sd zagrania


Kolejne fajne wnętrze. Tu mam problem z oknami i drzwiami, wyglądają dziwnie, takie trochę dziury wyszły. Jeżeli chodzi o resztę to wyszło mega, ten parapet mógłby wyglądać bardzo fajnie, gdyby dodać tam więcej rzeczy i gdyby widać był jakieś zakończenie. 

Wyróżnienia w wysokości 20sd trafiają



Po odbiór nagród zapraszam na konto 3siostry.

14 komentarzy:

  1. Proporcje w pierwszym pokoju są okropne :") Ale sam pomysł ciekawy. Co prawda żadna z prac nie daje efektu "wow", ale najbardziej podoba mi się druga oraz trzecia aranżacja, obie są bardzo przyjemne, czasem mniej znaczy więcej . U Marty też proporcje po lewej stronie pokoju nie wyglądają zbyt dobrze, i ten podnóżek jest w przypadkowym miejscu. W pracy GirlEweliny natomiast jest wszystkiego za dużo, te rośliny są wszędzie, nie mają przypisanego miejsca, no i ta lampa na podłodze, oj nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście najbardziej podobają się propozycje Marty i GirlEweliny. W pierwszym proporcje są dość mocno zaburzone a drugi wydaje się taki ' upchnięty'. Niemniej gratuluję wszystkim. bo aranżacje to temat na którym się totalnie nie znam :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i gratuluję pozostałym! Chciałam w swoim wnętrzu stworzyć wrażenie, że otwarte zostały przesuwne drzwi, stąd wrażenie "dziury", niełatwo to zrobić przy ograniczonej liczbie przedmiotów do dyspozycji. Bardzo dobrze się bawiłam podczas dekorowania.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zabraklo czasu zeby stworzyc cos od siebie xd najbardziej podoba mi sie 2 miesjce, jak dla mnie nie jest pusto oraz pierwsze z wyroznien 😅 tworzenie wnetrz na sd nie jest latwe, to przez proporcje i perspektywe, trudno to zachowac...

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaardzo dziekuje! Kompletnie się nie spodziewałam, że cokolwiek zgarne, a tu taka niespodzianka. 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak szczerze to dla mnie wszystkie nagrodzone prace są na jedno kopyto, w żadnej nie ma niczego, co by pozwoliło przykuć wzrok na dłużej. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za 2 miejsce <3 Chciałam na początku zrobić tam salon i bardziej go wypełnić ale ograniczona ilość mebli kłóciła się z moją "wizją" :D 1 miejsce ma naprawdę super potencjał, który nie do końca został wykorzystany - wnętrze zostało fajnie zbudowane szkoda, że te proporcje gdzieś uciekły :/ Bardzo podoba mi się też praca Girleweliny, drażnią mnie tylko te wazony z kwiatami na ziemi. Gratuluję wszystkim, którzy wzięli udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się tylko podoba drugie miejsce, świetne jest!
    dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie miejsce jest prześliczne, serio. Według mnie ta praca powinna wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje wszystkim, chociaż moim zdaniem praca GirlEweliny powinna zdobyć coś więcej niż tylko wyróżnienie, bardzo mi się podoba mimo takiej ilości kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Marta i GirlEw najlepsze wnętrza i oba dla mnie są na 1 miejscu!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!