Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
how do you sleep?

10 komentarzy:

  1. Wow, rzeczywiscie niezle sie to wyglada 😃 szkoda tylko,ze ta nerka troche zlala sie z golfem 😉 a skad ta spodnica/sukienka (?) Czyzby LE? 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się że to D&G tribute, ale chyba była też do kupienia w CP

      Usuń
  2. Podoba mi się ten mix wzorów. Świetna stylizacja. Chyba jednak kupię te kozaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię to, że do dopełnienia looku użyłeś nerki, a nie normalnej torebki. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tych butów,ale stylizacja jest świetna :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie za dużo wzorów na jednej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Mix wszystkiego, za dużo jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super, wzory fajnie się ze sobą komponują, chociaż doll wygląda trochę grubo...

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się podoba ta ilość wzorów :) Spódniczka jest świetna, muszę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!