Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #3

14 komentarzy:

  1. Rewelacja! Wszystko świetnie ze sobą połączyłeś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ale ja nie lubię nakryć głowy na stardoll bo trzeba mieć do nich łysą dollkę. :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał chyba łysej dolki nie ma, bo coś tam widać na przybliżeniu za blond włoski ;p
      Stylizacja jest tak prosta, ale tak piękna *.*

      Usuń
  3. ładna stylizacja,jedyne co mi przeszkadza to ten kapelusz który wygląda jak hełm

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, genialna! Kto by pomyślał żeby tak połączyć Grażę i Sebixa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tez się podoba, może jedynie torebkę bym wymieniła ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Grażyna❤

    Podoba mi się ten look i nawet te spodnie, których nienawidzę, wyglądają tutaj świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komoletnie nie moja bajka :/ Polaczenie spodni i koszuli ok,ale dodatki nieeee

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie pomyślałam aby połączyć takie spodnie z takimi eleganckimi dodatkami, wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!