Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Balenciaga - First Look





1. Balenciaga Inspired Stripe Shirt Man - to oversizowa koszula w paski i chyba moja ulubiona rzecz z tej dostawy. Mimo, że została stworzona dla męskich doll to myślę, że już wiele z Was ją posiada. Charakteru dodają jej niepozapinane na dole guziki, według mnie będzie świetną bazą w wielu stylizacjach.
2. Balenciaga Inspired Green Shirt Man kolejna świetna koszula męska, tym razem w kolorze zielonym. Nie jest ona w moim stylu jednak jak zobaczycie poniżej w stylizacjach naszych Redaktorów sprawdziła się fenomenalnie. Jest również bardzo ładnie wykonana co oczywiście jest dodatkowym plusem. 
3. Balenciaga Inspired Ruffle Top - ten czerwony sweterek był jedną z pierwszych rzeczy która rzuciła mi się w oczy. Prawdopodobnie ze względu na śliczny kolor, od razu wydał mi się ciekawą opcją do jesiennych stylizacji. Dodatkowym plusem jest jego krój/ułożenie które jest niestandardowe i wiązanie przy szyi nadające eleganckiego charakteru. 
4. Balenciaga Inspired Tote - kocham torebki! Zarówno te realne jak i stardollowe dlatego ta również trafiła do mojej kolekcji (na sd fajniej bo mogę mieć wszystkie :D). Podoba mi się to, że jest dosyć sporych rozmiarów i ma widocznych wiele detali. Według mnie warto pomyśleć nad jej zakupem. 
5. Balenciaga Inspired High boots to już mój ostatni wybór. Długie kozaki z dosyć nietypowym wzorem. Tego typu buty stały się dosyć popularne na stardoll dlatego również te trafiły do mojej szafy. Myślę, że będą ciekawym dodatkiem do naszych stylizacji. 

Dominikadomcia



Aguuniek


GirlEwelina


Marta32222


MajkaStar1999


RockaRolla_


FunOpler



Jak Wam się spodobała ta dostawa i nasz wybory? 
Dajcie nam koniecznie znać! 

8 komentarzy:

  1. Gdy zobaczyłam tą zieloną koszulę w Waszych wyborach myślę "meeeh nuda", zjeżdżam niżej i widzę Dominikadomcia właśnie w tej koszuli - trochę zmieniam do niej podejście na "o nawet spoko", ale stylka GirlEweliny do końca mnie przekonała i lecę do plazy kupić koszulę :D u Marty brakuje mi drugiego kolczyka. Rzygam już stylkami z czerwonym swetrem ale FunOpler poradził sobie tutaj świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są spoko, najbardziej mi się podobają te od MajkiStar1999 i FunOplera :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi do gustu przypadła propozycja Aguuniek i Michała, podoba mi się użyta w nich kolorystyka. U Marty podoba mi się połączenie kurtki i torebki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką tej kolekcji; podoba mi się tylko czerwony sweter i niebieska bluzka na jedno ramię.
    Co do stylizacji to uważam że wszystkie są udane a najbardziej podobają mi się propozycje dominikidomci, Marty i FunOplera

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. ta zielona koszula jest straszna,jakiś taki kwadrat,nawet jeżeli to męska to dla mnie wygląda źle....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się propozycja Agi,Marty,Michała i FunOplera

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej wyróżnia się ze wszystkich stylizacji RockaRolla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym kupiła kilka rzeczy z tego sklepu, ale brak czasu i kasy niestety.
    Wszystkie stylizacje są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Waszych wyborow jedynie niezbyt podoba mi sie zielona koszula, szkoda tez, ze ta torba jest tak dziwnie pochylona xD stylizacje sa bardzo ladne 😉

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!