Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wakacje z QoF: Konkurs #4 - Wyniki
Cześć! Czwarty i ostatni już konkurs w lipcu dobiegł końca, zostały tylko wyniki do przedstawienia. Czas leci szybko, połowa wakacji już za nami, nawet nie wiem kiedy to minęło.. Podobnie jak jedna z redaktorek - Aguuniek - ja również przeprowadzam się już w sierpniu - do Polski. Może w końcu uda mi się spotkać Kinię! A może nawet Aguuniek ;>

Zanim jednak przejdę do wyników, chciałem jeszcze wspomnieć o tym, że przywróciliśmy możliwość kupowania reklam na blogu. Możecie to zrobić pisząc na maila, prywatnie do mnie, Kingi albo Agi, lub w komentarzu w zakładce Cennik klikając na zamów reklamę.

PS. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś o mnie, zapraszam do przeczytania wywiadu ze mną przeprowadzonego przez właścicielkę bloga Senny-Stardoll.

reklamy wywiad


Przechodząc do wyników..
Zwycięzcą jest Rockarolla_

gratuluję, wygrywasz nagrodę główną, czyli 200 stardollarów
...
Kolejno, drugie miejsce oraz 150 stardollarow zajmuje Sylwia5278, a trzecie i 100 stardollarow marta32222



Wyróżnienia w wysokości 50sd wędrują do Venicue, Aguuniek oraz Anulcia345

11 komentarzy:

  1. aaaa! wygrałam w branży (?), w której się czuję najmniej komfortowo.. hahaha, dziękuję!
    bardzo podoba mi się praca rockarolli, jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca Rocki jest naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, pierwsze miejsce jest genialne 😄 dziekuje za wyroznienie 😚

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne prace! Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca Rocki jest piękna ♥ Reszta tez, ale jednak nie kojarzą mi się zbytnio z latem

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace bardzo ładne. Ja niestety nie jestem zbyt dobra w malowaniu. Ale Marta super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca Rocki jest piękna i zdecydowanie zasłużyła na wygraną! Ale mimo wszystko ten nepotyzm panujący na Waszym blogu potrafi rozbawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cofnij się do wszystkich wyników konkursów wakacyjnych, nie sądzę aby był w nich jakiś nepotyzm. Pomagałam Kamilowi wybierać trzy pierwsze miejsca i naszym zdaniem były najlepsze, mimo, że dziewczyny z drugiego i trzeciego nie poszalały to naprawdę zrobiły fajne makijaże. Bardzo spodobał nam się też pomysł Venicue, ale niestety gorzej było z wykonaniem, stąd ma wyróżnienie. Przykro mi, że tym razem nic nie zdobyłaś, bo makijaż oczu miałaś ładny, niestety gorzej wyglądała reszta.

      Usuń
    2. Przecież ja nie mam problemu o to, że nie zdobyłam żadnego miejsca więc nie wiem skąd te wnioski ;) Chodziło mi o fakt, że jest to konkurs na blogu w którym Wy wyłaniacie zwycięzców i wszystkie 3 osoby na podium to autorzy tego bloga - dziwi mnie to i bawi jednocześnie. Mogę Cię zapewnić, że gdyby były to wyniki wyłonione np. drogą głosowania czy ankiety, to słowem bym się na ten temat nie odezwała ;)

      Usuń
    3. Rozumiem, jednak wydaje mi się, że to jedyne wyniki gdzie pierwsze trzy miejsca zajmują sami redaktorzy, tak akurat wyszło, bo te prace wydawały nam się najlepsze, nie ze względu na to kto je wykonał. I przepraszam, być może źle odebrałam Twój komentarz. Naprawdę jak cofniesz się do poprzednich wyników konkursów to sama zauważysz, że tylko w tym jednym tak się zdarzyło, ale naprawdę nie patrzyliśmy na prace przez pryzmat ich autorów, to mogę Ci zagwarantować. (chociaż z chęcią przygarnęłabym 200 sd :D)

      Usuń
    4. Agu (pozwolę, sobie skracać, oki? :D ) ja wiem jak wyglądała moja praca i uwierz, że w życiu bym nie miała pretensji o to, że nie zajęła żadnego miejsca :D Nie chciałam też, żeby mój pierwszy komentarz brzmiał jak jakieś pretensje, a tym bardziej żeby wygrane osoby czuły się urażone ;) Jak już napisałam wcześniej, praca Rocki jest świetna, Sylwia to mistrzyni makijażu więc nawet nie ma co komentować, Marta też fajnie i jakbym miała zrobić sama coś takiego to na pewno nawet w połowie nie wyglądałoby tak ładnie :D
      Ps. Od wczoraj odświeżam qof w oczekiwaniu na nowy konkurs, can't wait :D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!