Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
rainman

14 komentarzy:

  1. O to mi sie podoba 😍 w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ślicznie. Buty mi się tutaj podobają i fajnie też wydłużają nogi przy tych spodniach, ale mimo wszystko wolałbym jakieś sandałki, żeby jednak pozostać w tym wakacyjnym klimacie.
    Muszę znaleźć ten kolczyk - oliwkę. Myślałem, że jest tylko ten liść xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ją widziałam, piękna nadal haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, super kolorystyka. Ten kolczyk i spodnie... BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mega ♥ Nic bym nie zmieniła

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja żyłem w przekonaniu, że oliwka jest gratisem do liścia, a tu taka niespodzianka:(

    Zmieniłbym buty i top, bo drażni mnie ta przerwa między topem, a spodniami pod koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd torebka? świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie wspólnych motywów, ta stylizacja to kwintesencja lata!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna,ale ja bym jednak zrezygnowała z kolczyków

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd ten kolczyk? Super jest! Całość bardzo mi się podoba, ale tak jak Michał chyba wolała bym zobaczyć to sandałki

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!