Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Alexander Wang - First Look

Kolejną marką która trafiła do Tribute okazał się Alexander Wang. Osobiście nie jestem fanką tego domu mody, aczkolwiek mimo to wybrałam kilka rzeczy dla siebie. Szkoda również, że tak niewiele rzeczy trafiło do tej kolekcji. 
Zapraszam do przejrzenia naszych propozycji!


1. Wang Inspired Shorts - z nazwy szorty, ale myślę że możemy wykorzystać je na wiele sposobów. Oczywiście według przeznaczenia jako spodenki, ale również jako przewiązana kurtka w pasie czy pasek. Dodatkowo na plus jest uniwersalny kolor. 
2. Wang Inspired Pin Bra jedna z moich ulubionych rzeczy. Na stardoll nie ma za dużego wyboru bielizny dla naszych doll ( może dlatego, ze nie jest zbyt potrzebna :D ) jednak myślę, że taki stanik można bardzo fajnie wykorzystać. Jest świetnie wykonany, ma super detale i jest w klasycznym, czarnym kolorze. Warto w niego zainwestować! 
3. Diamond Glasses nie przepadam za tego typu okularami, ani na stardoll ani w realu, ale wiem, że wiele z Was je lubi. Są dosyć nietypowe przez to, że na ich szkiełkach są diamenciki. Według mnie dodadzą Waszym stylizacjom charakteru, będą po prostu bardzo ciekawym i fajnym dodatkiem. 
4. Wang Inspired Chain Stiletto jak to mówią butów nigdy za wiele! Te od razu rzuciły mi się w oczy. Dobrze wykonane a przede wszystkim ciekawe. Zapięcia na kostce dodają  im charakteru i wyróżniają się wśród większości szpilek dostępnych w Plazie. 
5. Wang Inspired Oversized Jacket kolejna rzecz w której jestem zakochana. Bardzo lubię takie uniwersalne rzeczy. Tą marynarkę/kurtkę możemy wykorzystać w wielu stylizacjach. Ma bardzo fajny krój, bardzo lubię luźne rzeczy, a dodatkowo pojawiają się na niej srebrne zdobienia. Warto pomyśleć nad jej zakupem. 


Dominikadomcia 


GirlEwelina 


MajkaStar1999



Marta32222



Aguuniek 


FunOpler 


Co myślicie o tej kolekcji? Jak podobają się Wam nasze propozycje? 
Koniecznie dajcie znać!

12 komentarzy:

  1. Marynarka i stanik to chyba najlepsze rzeczy z tej kolekcji 😅 w pierwszej stylizacji mysle ze lepiej sprawdzilby sie sportowy biustonosz ten koronkowy jakos dziwnie wyglada w zestawieniu z reszta xd druga bardzo ladna, wszystko dobrze dobrane, pomimo tego ze nie przepadam za tymi szortami 😉 3 i 4 pozytywnie mnie zaskoczyly, w 3 najbardziej pomysl na legginsy a w 4 na polaczenie sukienka+bluzka ☺ u Aguuniek wszystko ok, tyllko troche przeszkadza mi ta dekoracja wlosow.. w sumie nie wiem juz czy to czesc fryzury czy nie 😅 w ostatniej nie wiem czy nie ma za duzo grochow, ale podoba mi sie dopasowanie wszystkich elementow 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zgadzam się z waszymi wyborami chociaż osobiście chyba nie kupię marynarki, ponieważ na mojej doll wygląda jakoś dziwnie :/ Wszystkie stylizacje mi się bardzo podobają, jeśli miałabym wyłonić najlepszą to stawiam na Aguuniek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi osobiście podoba się tylko stylizacja Marty i Agi

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolekcja nie jest dla mnie, zastanawiam się nad kupnem marynarki. Jak dla mnie najlepsza stylizacja jest od Aguuniek

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ten post z serii First Look nie zachwycił mnie jak ten poprzedni, ale również znajduję tutaj stylizacje, które są rewelacyjne! Chodzi mi o propozycje Michała oraz Aguuniek, są totalnie w moim stylu.
    Ale o co chodzi z tym znakiem zapytania przy ostatnim zdaniu? Ktoś się zapomniał? Troszeczkę mi on tam nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. MajkaStar1999 i FunOpler - super stylki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu stylizacja Girleweliny jest moją ulubioną. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie sobie te stylizacje, z resztą jak kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja taka średnia jak dla mnie, ale stylizacje wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybraliście jedne z najlepszych rzeczy z całej kolekcji. Chociaż brakuje mi w wyborach wnętrza, bo to one rządzą w tym sezonie >.< Z Waszych stylizacji nie jestem przekonana tylko do propozycji Wiktora. S z o k.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!