Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Niech żyje bal
Cześć!
Dzisiaj mam drugi dzień wolnego, i w końcu odpoczęłam. Co prawda dużo sprzątam i ogarniam mieszkanie, bo za niecały miesiąc się przeprowadzam. Dziękuję wszystkim, którzy trzymali kciuki, udało się i w końcu zamieszkam w miejscu, gdzie (mam nadzieję) będę czuć się dobrze. 
A już za 16 dni odwiedza mnie rodzinka, nawet nie wiecie jak mnie to cieszy. Mamę i siostrę widziałam co prawda w maju, podczas naszej tygodniowej wycieczki do Paryża, ale moich małych bratanków widziałam ostatnio na Boże Narodzenie. Strasznie za nimi tęsknię.

Stylizacja pojawia się tu tylko ze względu na Martę, bo mnie do niej przekonała!
Miłego dnia!
Girlewelina, zgłoś się do mnie na stardollu po nagrodę :)

17 komentarzy:

  1. Wole stylizacje ze złotym. Jest naprawdę mega, za srebrem nie przepadam. I ja tez już nie mogę się doczekać aż się przeprowadzisz i zobaczę mieszkanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę złoto, najchętniej dodawałabym je wszędzie, nawet jak nie pasuje haha :D ja dziś zaczynam pakować już część rzeczy mimo, że trochę czasu zostało, ale jestem tak podekscytowana, że wszystko chcę już :D

      Usuń
  2. ja tez wolę ze złotem, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie pasuje mi to, że to sukienka :/ Uważam, że spódnica o zbliżonym kroju byłaby strzałem w 10, bo teraz dzieje się bardzo dużo na górze stylizacji. Chociaż osobiście jestem fanką złotych błyskotek, to tutaj bardziej przypadła mi do gustu wersja ze srebrem, które fajnie podkreśla przytłumione kolory a jednocześnie nie jest taką dominantą jak złoto w 1 wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jest ładna,ale jak dla mnie buty sportowe kompletnie tu nie pasują,dałabym jakieś szpilki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Odliczanie do czegoś w twoich postach to już tradycja i dziwię się jak się nie pojawia;)
    Podoba mi się połączenie sukienki i kombinezonu, ale już te buty mnie doprowadzają do rozpaczy. Ubrałbym tu jakieś bardziej eleganckie lub całkowicie ekstrawaganckie.
    Jeśli chodzi o biżuterię to podobają mi się obie wersje, każda zmienia stylizacje i nadaje jej inny charakter.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja super, osobiście wolę złote dodatki ale srebrne tez są ok, nie bardzo pasują mi te sportowe buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również nie pasują buty sportowe, ale reszta jest bardzo ładna :)

    gratuluję i miłego odliczania :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech żyje ja KOCHANI :D Srebro wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Złoto. Hmm coś nie gra jak dla mnie, dzieje się zbyt dużo. Zamiast sukienki tej długiej, spódnica. Zamiast "adidasów", eleganckie buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi w całości najbardziej przeszkadza (nietrafne według mnie) połączenie sukienki i kombinezonu. Przy tym połączeniu ani złote dodatki, ani też srebrne nie wydają mi się w 100% pasować :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w stanie zaakceptowac te sportowe buty w wersji ze srebrnymi dodatkami, ale bez tej sukienki pod spodem. Po prostu dla mnie za grubo to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podoba mi się stylizacja ze złotymi dodatkami, lepiej wpisują się w detale przy dekolcie. Srebro w tym przypadku kompletnie mnie nie przekonuje, i również zmieniłabym buty na bardziej eleganckie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!