Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Niedopowiedzenia
Cześć!
Za mną ciężki tydzień, zawsze w wakacje w mojej pracy jest cztery razy więcej roboty niż w ciągu roku szkolnego. Mam już dość, a to dopiero początek. Od dziś zaczyna się ten najgorszy okres, a ja na samą myśl o pracy mam ochotę płakać. Pociesza mnie jednak fakt, że złożyłam wczoraj aplikację o wynajem nowego mieszkania. Obecne wkurza mnie pod każdym względem, więc mam nadzieję, że uda się zmienić na to wypatrzone przeze mnie. Trzymajcie kciuki, bo ja naprawdę potrzebuję wanny!
a najlepszym jest to, że już za miesiąc przyleci do mnie moja mama z siostrą i dwoma małymi bratankami. Nie mogę się doczekać i już planuję co będę z nimi robić :>
(aż przypomina mi się jak w zeszłym roku odliczałam w postach dni do ich przylotu)

Co słychać u Was? Jakieś plany na wakacje? Szykują się wyjazdy?


Wracam też do losowania jednej osoby z komentarzy, która otrzyma ode mnie prezent! 

27 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) ja przyszłam dzisiaj do pracy rano i odesłali mnie do domu,bo wyszło że za dużo osób ustawionych zostało na poranną zmianę xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my tu ciężko pracujemy z Agu za dziesięciu, nie wyrabiamy, padamy ze zmęczenia, pot się z nas leje, a Ty sobie idziesz do domu bo za dużo osób? :D Skandal! ;) stardollowy10

      Usuń
    2. no odesłano mnie xD zrobili mi zamianę,za tydzień miałam mieć 3 dni urlopu to będę miała dwa xd

      martusia-16

      Usuń
    3. też bym chciała być odesłana do domu, a nie tylko wpadają dodatkowe zmiany :P

      Usuń
    4. haha,no nie wiem czy dobrze bo mi urlopy przez to zabierają,dzisiaj znowu przyszłam do pracy i odesłali do domu,bo kierownik znowu wywalił mi urlop i tylko du*ę za przeproszeniem zawracają,bo człowiek się zrywa 5:00 rano bo na 7:00 ma a potem do domu cię odsyłają bo on nagle się opamiętał,że za dużo dziewczyn na jedną zmianę ustawił,więc są plusy i minusy odsyłania do domu :d

      martusia-16

      Usuń
  2. Bardzo przyjemna stylizacja. Nie kojarzę tej nerki, a bardzo ładnie wygląda razem z tym płaszczem :)
    Nie mam planów na wakacje, w tym roku wszystko idzie nie po mojej myśli :/

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak u mnie :/ ale może w końcu wyczerpią się złe rzeczy na ten rok i będzie tylko lepiej!

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, wszystko ze sobą pasuje! A co do wakacji, to aktualnie mam urlop, w następnym tygodniu gdzieś wyjeżdżam, ale gdzie to jeszcze się zobaczy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwal się koniecznie gdzie pojedziesz! Sama póki co tkwię w swoim mieście, więc chociaż pożyję wyjazdami innych :D

      Usuń
  4. stylizacja jest ładna. poprawna, bez szaleństwa, ale ładna

    ja sobie znalazłem pracę na wakacje. od jutra zaczynam także będzie ciekawie. może będę też miała jakiś wyjazd, ale to dopiero we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zachwyca mnie ten look. Ładna kolorystyka, poprawne wykonanie, ale brakuje mi tu efektu WoW.

    Brak jakichkolwiek planów i wyjazdów:( Może coś spontanicznie wyjdzie, ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się bardzo podoba!
    brak planów oprócz pracy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to póki co jak ja, ale w październiku planuję totalny reset w jakimś ciepłym miejscu

      Usuń
  7. Odliczaj do mojego przyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to jakie :D do ciebie się szykuje :P a tqk serio to się okaże co wyjdzie, tez raczej spontanicznie. Stylizacja super, lubie taki proste. Nie wszystko musi być z efektem wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, zapraszam, ale jak już mi się unormują daty z wszystkimi gośćmi :P

      Usuń
  9. Pracujesz w miejscu chętnie odwiedzanym przez turystów? Ja aktualnie wracam powoli na Stardoll oraz robię prawko. Swoje wakacje miałam na początku czerwca kiedy na 10 dni byłam na objazdówce po zachodzie Europy (głównie Francja, północne Włochy, Austria).
    Stylizacja jest klasyczna, ale ja to bardzo lubię!
    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem pojawiają się turyści, ale nie o turystów chodzi. Dużo bym musiała tłumaczyć, i zdradzić gdzie pracuje, a nie bardzo chcę :P
      O kurcze, zazdroszczę tej objazdówki! A Francja jest cudowna, byłam w maju <3

      Usuń
    2. To żadna tajemnica. Razem z Agu pracujemy w klubie gogo. Ja tańczę przy rurze, Aga zaś jest moją szefową, właścicielką klubu i płaci mi 50 groszy miesięcznie. Napiwki oczywiście bierze dla siebie, tzn. "na utrzymanie klubu". Nie ma tak dobrze. ;) stardollowy10

      Usuń
    3. dokładnie tak jest :P

      Usuń
  10. Stylizacja taka jak lubię. Na razie mam tylko króciutkie wyjazdy bo muszę ogarnąć studia ale w sierpniu na pewno gdzieś wyjadę

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzeczna stylizacja, podoba mi się kolorystyka, ale też mi tu czegoś brakuje, może wymieniłabym dodatki na coś ciekawszego.

    Co do wakacji, to niedługo planuję wyjazd w góry, ale nie zamierzam specjalnie szaleć tego lata gdyż planujemy remont generalny w domu. :) Poza tym zamierzam czytać więcej, bo wcześniej zdecydowanie brakowało mi czasu, no i zapewne część lata spędzę u mnie w mieście na jakichś eventach ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja!
    Wakacje i dużo więcej pracy. Wyjazd, jeszcze nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za mieszkanie :) Super stylka :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!