Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #4

14 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) makijaż oka jest piękny :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, super kolorystyka. 100% lata w lecie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Bardzo podoba mi się kolorystyka oraz użyte faktury/wzory. Coś pięknego! Makijaż również jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod wrażeniem :) mega

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie poszczególne elementy tej stylizacji(oprócz spodni), ale nigdy nie pomyślałbym, że jako całość mogą tak dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham formę twoich postów i jął zawsze stylizacje, to ze zawsze masz dopasowany makijaż doll. Szczerze nigdy nie przyszło by mi do głowy tak połączyć te rzeczy i stworzyć z nich coś takiego. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi wrazenie, podoba mi sie 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, ale wkurza mnie wzorek na spodniach. Gładkie byłyby lepsze :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna stylizacja, zawsze jestem zachwycona jak łączysz ze sobą różne rzeczy, które wydawałyby się ze sobą nie grać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba, zwłaszcza ta lekka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie są z design? Stylizacja jest bardzo fajna. Podoba mi się to trio: czerń, zieleń i złoto.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny ekstra post! Uwielbiam połączenia kolorystyczne w Twoich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!