Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ulubieńcy czerwca

Cześć! Zapraszam do rozwinięcia postu, aby zobaczyć jakie ubrania zwróciły moją uwagę w zeszłym miesiącu. :) 



W tym miesiącu wyjątkowo bez opisów do każdego ubranka, ponieważ czas mnie goni, a nie chciałabym zostawiać Was bez postu. Moje wybory są jak zwykle czysto subiektywne. W zeszłym miesiącu bardzo ucieszyła mnie wieść o Strike a Pose, ponieważ lubię ten sklep. Jeśli chodzi o Antidote to zdążyłam jedynie na różowy komplet z pierwszego manekina, ponieważ inne rzeczy które mi się podobały, zostały wykupione. Zwróciłam też uwagę na pierwszy tribute tego sezonu - z metką Museum Mile. Spodobała mi się także bluzka z The Jet Set, opaska z CP za starmonety oraz top HotBuys z metką Fallen Angel (w komplecie ze spódnicą, której nie zdążyłam jeszcze kupić) :D Jeżeli macie jakieś pytania, która rzecz jest z jakiego sklepu to zapraszam do zadawania ich w komentarzach :) Poniżej dwie stylizacje z użyciem sukienki z SaP oraz bluzki z The Jet Set. Do zobaczenia w przyszłym miesiącu! 




13 komentarzy:

  1. Stylizacje WOW! Rzeczy takie sobie, szczególnie fajna jest bluzka w kropki żółte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwszy look, niby taki prosty, ale nie do końca. Druga propozycja też ładna. Rocka wracająca z pogrzebu- musiałem:)
    Co do wyborów: są okej, ale bez szału. Fenty by Rihanna wgl mi się nie podoba, więc rzeczy z anti nie są dla mnie, ale kolor mają bardzo ładny. Bluzka HB początkowo nie byłem przekonany, ale ostatecznie kupiłem, pozostałe dwie bluzki tez mi się podobają, aczkolwiek i tak bym ich nigdy nie użył jakbym kupił. SaP bardzo efektowne, teraz żałuję, że nie kupiłem torebki.
    Moim ulubieńcem jest kolekcja LE i sezon Tribute, ale to chyba już nie ten miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie z tym pogrzebem :D "dobra już nie chce mi się męczyć w tych szpilkach, zdejmuję to" :D

      Usuń
  3. ja nic z tych rzeczy nie mam,wgl dla mnie te dostawy się nie podobały i nic nie mam w swojej szafie....jeśli chodzi o stylizacje to obie są bardzo ładne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze w sklepie pojawily sie ostatnio ciekawsze rzeczy 😉 chyba wole te pierwsza stylizacje, choc nie pasuje do urody dollki

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje bardzo fajne choć ta pierwsza bardziej wpada w oko. Mało kupuję ze sklepu Strike a Pose, z Antidote kupiłam kilka rzeczy i mam również czarną torebkę i top HB pasuja do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥ efektowne stylki, mega mi się podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z rzeczy, które przedstawiłaś w poście mam jedynie koszulę z Anti. Co do stylizacji to bardziej podoba mi się druga choć opiera się jedynie na dwóch elementach, ale tak to czasem bywa z Sap, ogranicza nas trochę; w pierwszej nie podoba mi się bazowanie jedynie na jednym kolorze, w tym przypadku na żółci, wolę bardziej zróżnicowane stylki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga składa się z czterech elementów. Tatuaż wbrew pozorom był dobierany do stylizacji :D

      Usuń
  8. Mam wielszosc rzeczy. Komplet Antidote jest cudowny. Jeżeli chodzi o SaP to u mnie totalnie odwrotnie, jakoś nie przepadam za tym sklepem. Pierwsza stylizacja jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twoich wyborów podobają mi się pudroworóżowy komplet z Anti, bluzka w kropki, i koszulka HB. Pierwsza stylizacja jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko i aż jedną rzecz z Twoich ulubieńców - mowa o topie Hot Buys z Fallen Angel. Reszta do mnie nie przemawia totalnie. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, ale bardzo lubię drugą. Taka lekka, letnia.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!