Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wakacje z QoF: Konkurs #1 - Wyniki
Czas na głosowanie minął, a to oznacza że pora ogłosić wyniki. Po przeanalizowaniu ankiety wyłoniliśmy zwycięzców co nie było łatwe. Bardzo się cieszymy, że dostaliśmy tak dużo prac na tak wysokim poziomie! 

Nie przedłużając....




1 miejsce i 200sd trafia do _Charmed_Girl_


2 miejsce i 100sd trafia do Dobrapogoda


Miejsce 3 i 50sd trafia do Venicue



Wyróżnienia w kwocie 25sd trafiają do WERRA. i Izolda1996-k

Po odbiór nagród miejsce 1 i 2 zgłasza się na konto QueenCrew.
Miejsce 3 i wyróżnienia zgłaszają się do Aguuniek.


Poniżej możecie zobaczyć wyniki ankiety. 


Wszystkim gratulujemy i już teraz zapraszamy do dalszej zabawy!

14 komentarzy:

  1. Moją faworytką była Rocka. Ogólnie średnio podobają mi się nagrodzone prace. Choć Pogody jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za oddane głosy oraz za wyróżnienie! gratuluję pozostałym :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z moich faworytek dostała trzecie miejsce, więc jest dobrze. Wiele prac uważam za udane. No i dziękuję za głosy oddane na mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna moja faworytka na podium <3
    rocka zrobiła jak dla mnie najlepszą stylizacje i najlepiej wpasowała się w klimat:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nagrodę. :] Zwycięska praca bardzo mi się podoba, mimo że kowbojski styl to nie moje klimaty. Super wpasowała się w tematykę festiwalu i już podczas głosowania zwróciła moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na piknik country w Mrągowie. :) stardollowy10

      Usuń
  6. Boli mnie na widok butów z 1 miejsca. Bardzo wygodne obuwie na sezon festiwalowy :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przymknąłem na to oko. Przyjąłem, że to są stylki, żeby tylko by pokazać się na Instagramie a potem buty zostały zmienione. :) stardollowy10

      Usuń
  7. Pierwsze miejsce w pelni zasluzone, szkoda ze Izolda dostala tylko wyroznienie. Dla mnie jej stylizacja byla najlepsza 😄

    OdpowiedzUsuń
  8. ha, a ja właśnie weszłam na bloga żeby wziąć udział w tym konkursie :"DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za 3 miejsce!! Gratuluje pozostałym :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!