Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Deszcz na betonie
Hej, czuję się tragicznie, jestem przeziębiona i momentami nie wiem jak się nazywam. Niestety pracować mimo to trzeba, chociaż akurat dziś mam wolne i zamierzam spędzić cały dzień w łóżku. Najbardziej nie lubię chorować w tak ładną pogodę jaką od dłuższego czasu mam w swoim mieście. Żałuję, że kiedy w sobotę zaczynało mnie pobolewać gardło poszłam z narzeczonym i jego znajomymi z pracy na imprezę. Było super, ale jestem pewna, że to pogorszyło mój stan. 

Macie jakieś domowe sposoby na walkę z chorobami? Niestety w anglii jedyne co usłyszę od lekarza to, że mam się wygrzewać i zajadać się paracetamolem :D

izolda1996-k zgłoś się do mnie na stardollu po nagrodę, w tym poście również wybiorę kogoś z komentarzy :)

24 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja :) domowe sposoby na przeziębienia??mleko z miodem i czosnkiem,moja siostra jeszcze coś tam kombinowała z imbirem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na samo słowo miód mam ciarki, tak go nie lubię, a mleka nie pijam bo kiepsko się po nim czuję. Za to czosnek i herbata z imbirem to aktualnie moje podstawowe jedzenie :D
      Dziękuję!

      Usuń
    2. to mleko roślinne czy jakie takie tam,to z takim też można robić te mieszanki :D a żadnej polopiryny nie polecam,bo ona jeszcze bardziej pogarsza stan,kiedyś moja siostra mówiła że jakaś jej znajoma która studiowała farmaceutykę to opowiadała że najlepiej domowymi sposobami się leczyć,a już jak wiesz że masz pilnie iść gdzieś na następny dzień to wypić fervex

      martusia-16

      Usuń
    3. właśnie nie jestem pewna czy mleko roślinne podziała tak samo jak zwierzęce. Ja staram się ogólnie unikać leków, biorę tylko wtedy kiedy naprawdę jest źle. Wiadomo, że im częściej coś bierzesz, tym bardziej organizm się na to uodparnia, więc gdybym ciągle miała brać przeciwbólowe to po czasie działałyby jak cukierki, a nie leki :P. Tutaj w anglii jest podróbka fervexu i mam zamiar ją wypić wieczorem, bo nie chcę brać wolnego w pracy. Dziękuję bardzo za rady!

      Usuń
    4. proszę: https://surojadek.com/zlote-mleko-z-kurkumy-i-imbiru/ :D ktoś używa mleka roślinnego mieszając je z kurkumą i innymi cudami :)

      martusia-16

      Usuń
    5. dziękuję! mam i kurkumę (mama mi zawsze z Polski nazwozi :D), imbir i mleko roślinne (tego zawsze u mnie pod dostatkiem), więc wypróbuję ten sposób.

      Usuń
  2. Dziękuję! ♥

    Zdrowia życzę! A co do Paracetamolu, to chyba cała północ Europy go tak uwielbia, bo znajomych, którzy byli w Szwecji i Norwegii też tym chcieli leczyć.

    Stylizacja bardzo mi się podoba, jest w moich klimatach :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie to bawi, bo na wszystko przepisują paracetamol, miałam anginę i lekarz kazał mi brać paracetamol :> mama musiała mi ogarniać antybiotyk w Polsce i wysyłać. Ogólnie służba zdrowia w uk to śmieszny temat, bo kiedy lekarz na Twoich oczach sprawdza w google co Ci jest to nie wiem czy śmiać się czy płakać :>
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Kurde. Mówią, że Polscy lekarze uciekają tam po zarobki a tak naprawdę to z misją ratunkową! :D

      Usuń
    3. nie wiem na ile to prawda, ale słyszałam, że GP (odpowiednik rodzinnego lekarza) nie musi kończyć medycyny, wystarczy jakaś szkoła policealna czy coś takiego. To śmieszne, bo tak naprawdę to jest pierwsza osoba która może człowiekowi pomóc. Za to jak jakiś czas temu trafiłam do szpitala, to zajęli się mną świetnie i szybko. Jak już się przebijesz do specjalisty to pomogą Ci dobrze, ale ten rodzinny, to moim zdaniem żart. Zawsze jak jestem w Polsce to idę do lekarzy i robię badania, bo tutaj prywatnie to kosztuje fortune, a nie prywatnie nikt Ci nie pomoże...

      Usuń
  3. Polecam gorące mleko z czosnkiem (rozgniecionym). Mi naprawdę pomaga.
    Czasami stosuję jeszcze sok z cebuli z cukrem, ale to chwile trwa, zanim mikstura się zrobi xD

    Stylizacja naprawdę dobra! Mój styl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pijam mleka, chyba, że sojowe zadziała tak samo :D Za każdym razem jak jestem chora to chcę zrobić ten syrop z cebuli, ale potem zapominam i tak w kółko :D a wiem, że dobrze aby to z tydzień postało.
      Dziękuję <3

      Usuń
  4. Look jest super, może poza kolczykami, ale całościowo super:)

    To raczej nie może być mleko sojowe, bo chodzi o witaminy zawarte w mleku. Szerze Ci powiem, że na samą myśl o tym połączeniu mleka, masła, czosnku i miodu mnie mdli, ale podobno świetnie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam tak samo, w ogóle ciepłe mleko samo w sobie jest ohydne, a miód to w ogóle mnie skręca, nienawidzę go. Szkoda, że np nutella jedzona łyżką tak dobrze nie działa :> Wtedy mogłabym się leczyć 24/7

      Usuń
  5. Zdróweczka, stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki bardzo mi się podobają, są ciekawym akcentem kolorystycznym, chociaż nie wpisują się całkowicie w klimat stylizacji, ale całość wygląda dobrze i mnie to przekonuje. Jeden, drobny szczegół, a jest w stanie tyle zmienić! Co do chorowania, to nie mam w tej kwestii zbyt obszernej wiedzy, gdyż rzadko choruję. Wszystko co mogłabym powiedzieć zostało już wymienione. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki był sens wkładania tych kolczyków, aby dodały trochę koloru, jednak chyba mogłam z nich zrezygnować bądź wymienić na inne. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  7. Przykładać pijawki. Jak przeżyje to żyć będzie. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłabym taka pewna, że pijawki to przeżyją :D

      Usuń
  8. Super stylka, no prócz tych kolczyków:S
    Przepłucz gardło szałwią albo wodą z sodą, podobno pomaga :*
    Zdrówka kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, dziękuję za info, ciekawa jestem skąd znasz takie cudowne sposoby!
      dziękuję :*

      Usuń
  9. Moja babcia zawsze jak jest przeziębiona to ŻADNE leki, bierze tylko spirytus się wysmaruje nim na wszelkie sposoby i tak chodzi ;d O dziwo zawsze jej przechodzi. Ale ze starszymi ludźmi to tak jest - im pomaga, a nam niekoniecznie.

    Bardzo podoba mi się styl w jakim utrzymana jest ta stylizacja. Odnoszę tylko wrażenie, że coś się dzieje dziwnego w okolicach talii, ale to może tylko moje zwidy, nie śpię od 2 dni xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, spirytus najlepiej taki w którym są chyba kawałki bursztynu działa cuda! Niestety w sklepach u mnie nigdzie nie mogłam znaleźć spirytusu, może anglicy go nie używają? Nie mam pojęcia. Pamiętam natomiast, że mama mnie zawsze takim czymś nacierała (czego nienawidziłam, bo śmierdziało niemiłosiernie), i działało!
      Faktycznie to chyba wina tej narzutki robiącej za bluzkę, wystaje trochę spod spódnicy. Dziękuję!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!