Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: bells pants

11 komentarzy:

  1. Ta z kremowymi spodniami jest nawet fajna, tylko torba według mnie średnio pasuje. Czarna taka jakaś pusta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę drugą. Podoba mi się to jak kolczyki wyglądają z tą opaską.
    Pierwsza jest okey, ale jest trochę nudna. Podoba mi się jedynie pomysł na kolczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. W drugiej stylizacji bardzo podoba mi się połączenie torebki i kolczyków. Świetne dopasowanie!
    Pierwsza stylizacja jest spoko, ładna, ale to tak druga propozycja rządzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja jest ładna tylko nie podoba mi się ta chusta,w pierwszej nie podobają mi się te spodnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny motyw z nerką w stylizacji po lewej :D Prawa stylizacja nie do końca mi się podoba :C

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie bardziej podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na nerkę! W drugiej stylizacji podoba mi się połączenie wspólnego motywu na kolczykach i torebce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba tez wole druga stylke, troche mecza juz mnie te nerki xd chociaz mysle ze inna sukienka/bluzka bylaby lepsza 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega lubię dzwony, więc cieszę się, że je wykorzystałaś. Szkoda, że w obu wersjach postanowiłaś sparować je z takimi długimi górami, doll trochę traci przez to na proporcjach i wygląda jak na szczudłach :D W pierwszej podoba mi się pomysł na nerkę, jednak to druga stylizacja jest moim faworytem w tym starciu :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!