Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W02L01- "27 club"
Witajcie!
Cieszy mnie to jak fajnie przyjęliście moją decyzje i kolejną zmianę. Dziękuję za wszystkie komentarze:) W ostatnim poście napisałem, że kupiłem 5 artykułów z Chanel, ale później przeglądałem kolekcję jeszcze jakieś 10 razy i jednak kupiłem troszkę więcej. Pojawiło się też Valentino Tribute w którym zrobiłem jeszcze większe zakupy niż w Chanel. Pojawiło się jeszcze coś wczoraj, ale post piszę wcześniej, dlatego nie wiem co to jest i jak dużo kupiłem(chyba, że to Tributes Gallery- wtedy nie zrobię zakupów)

Dzisiaj coś mniej basicowego niż ostatnio, taki mix wszystkiego... Zapraszam do komentowania i krytykowania! Powiedzcie mi jeszcze proszę jak wypadają moje teksty, bo nigdy nie byłem mistrzem pisania i przydałaby mi się jakaś rada/wskazówka/pomoc, żeby następne opisy wychodziły mi lepiej:)

Outfit: Wszystko zaczęło się od rękawic, których szukałem w bazarze od prawie roku. Jakiś czas temu napotkałem je pierwszy raz 
i nie patrząc na cenę kupiłem. Początkowy pomysł na stylizacje z nimi był całkiem inny, ale po wielu próbach i przymiarkach efekt końcowy diametralnie różni się od tamtego zamysłu. Pierwszym artykułem, który zestawiłem z ww. rękawicami była biała spódnica z ostatniej kolekcji LE. Spodobał mi się kontrast między tymi artykułami. Następnym krokiem był pasek, niestety żaden nie wyglądał tak jak mi się to wymarzyło, więc musiałem zaimprowizować. Na doll nałożyłem pas z klamrami, który jest w pokoju razem z nią,
ale nie na niej(chyba zrozumiecie co miałem na myśli, pasek jest przed doll). Pod pas z klamrami założyłem inny, czarny, aby wypełnić prześwity 
i lepiej dopasować go do figury, dodałem też białą falbanę(?), którą obróciłem, a także przekrzywiłem. Całość uzupełniłem cielistym body i butami w podobnym kolorze, żeby po prosty nie przesadzić. Kropką nad I jest mała torebka o ciekawym kształcie i fakturze.

8 komentarzy:

  1. ja to lubię! może ewentualnie lepiej wyglądałyby tu jakieś dłuższe buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać Twoje posty, uważam, że wypadają super i nie musisz nic zmieniać. Stylizacja jest genialna, bardzo podoba mi się połączenie spódnicy z tym czymś białym z (chyba) LE (nie mam pojęcia jak to nazwać :>).

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest naprawdę przyjemna. Ta spódnica z LE w ogóle do mnie nie przemawia, ale bardzo fajnie pasuje do ciemnych dodatków - osobiście zostałabym przy tej kolorystyce, bo uważam, że body wizualnie zupełnie tutaj nie pasuje. Zawsze podziwiałam Twoją dbałość o detale, pasek wygląda naprawdę mega i gdybyś nie napisał, że jest ich kilka zapewne już bym go szukała w plazie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja dla mnie 5/10. Buty i torba moim zdaniem średnie, i użyłabym innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba troszeczkę zaburza równowagę w tej stylizacji. Z jednej strony mamy elegancję, z drugiej rzeczy, które kompletnie eleganckie nie wydają się być. Torebka byłaby okej, gdyby nie ten plastikowy detal, który jednak dzieli stylizację pomiędzy te dwa style. Plusem jest podjęcie się ujęcia tejże spódnicy w takim wydaniu, jednak coś tu zostało zaburzone, dlatego też nie przekonuje mnie twoja propozycja w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teksty masz coraz lepsze a stylizacja robi dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylka, sama bym tak się ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać teksty, które piszesz. Stylizacja co prawda średnio mi się podoba, ale ma swój urok.

    by Lu_izka/sylwia5278

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!