Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #5

13 komentarzy:

  1. piękny makijaż *-* mi osobiście się ta sukienka nie podoba,ale ogólnie stylizacja jest bardzo ładna,turban i kolczyki pasują do niej idealnie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie! Niesamowita 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka mi się w ogóle nie podobała ale tym pięknym zestawieniem naprawdę mnie do niej przekonałeś. Makijaż wygląda świetnie i dodatki też super :) Skąd ta chustka na głowie? Z chęcią taką zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest świetna, podoba mi się to, jak łączą się błyszczące dodatki oraz nawiązanie makijażu do kolorystyki sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałem już kilka stylizacji z tą sukienką i we wszystkich widać było staranie, żeby na siłę zmienić ją w spódnicę/bluzkę/rękawy, naprawdę dziwaczne rozwiązania, a tak naprawdę wystarczy dobrać odpowiednie dodatki i wygląda to pięknie.
    Tym razem średnio podobają mi się obrazki, jakieś takie bez życia:|

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupiłam tej sukienki bo bałam się że nie da sie jej wystylizować a tu proszę wyszło całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta stylka to hit! uwielbiam każdy detal

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra robota. Jest pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kolczyki w połączeniu z tą sukienką wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż i stylizacja również :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!