Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W03L01- "Manus x Machina"
Witajcie!
Po ostatnim poście wiem, że muszę popracować nad makijażami i ich dopasowywaniem do stylizacji. Przy trzydziestym razie, może mi się uda... Balenciaga Tribute to jak na razie mój absolutny faworyt(nie wiem czy jeszcze coś weszło, bo znowu piszę o wiele wcześniej), kupiłem bardzo dużo rzeczy, a drugie tyle dostałem od Agi(Dziękuję!). Dziękuję Wam za komentarze na temat mojej konkursowej pracy 
i za wszystkie głosy! Może jakimś cudem uda mi się stworzyć własną kolekcję(Chociaż nie sądzę, że mam jakiekolwiek szanse). Jeśli wygram to na pewno zapytam Was o opinie!

Dzisiejszy look to kolejny eksperyment, starałem zrobić się coś czego wcześniej nie robiłem.

Outfit: Wszystko zaczęło się od... Wybaczcie, ale ten i następny post będą bez tych(koszmarnych) opisów, bo nie mam weny, a muszę napisać post wcześniej:) Znaczek Haute Couture, ponieważ z sukienki zrobiłem spódnicę, a to takie trudne...

11 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się że coś chyba za dużo tych pasków

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta sukienka w formie spódnicy, ale biżuteria mnie nie przekonuje, zwłaszcza ten emblemat przy naszyjniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylka, trochę drażni mnie ten pasek z napisem "limited" i uważam, że znacznie lepiej wyglądałby zwykły czarny. Fajne jest to kombinowanie i robienie spódnic z sukienek, muszę popróbować :D
    PS. Dlaczego Twoja doll nie ma tu brwi? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd jest ta sukienka, która tutaj u Ciebie robi za spódnicę?
    Podoba mi się. Nie jestem jedynie przekonana do tego stanika. Obstawiam, że zwykły, czarny lepiej by tu pasował, ponieważ i tak jest tu dużo biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja, nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. G E N I A L N A 🖤 bardzo podoba mi się, że z tej sukienki stworzyłeś spódnicę, ten top wygląda tu świetnie! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiscie to co torche przeszkadza to ilosc tych paskow, ale to raczej drobiazg 😉 calosc wyglada niesamowocie 😍

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!