Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Niestety, miłość nie zawsze łączy się ze zdrowym rozsądkiem.
Jak Wam kochani minął tydzień? Mój jakoś tak bardzo szybko, w sumie nie wiem kiedy to minęło ;p

Szczerze w ogóle nie miałam koncepcji na dzisiejszą aranżację i totalnie przypadkiem wpadłam na pomysł sztukaterii. U mnie w domu nadal jest w jednym pokoju i kiedyś szczerze jej nienawidziłam. Chyba z wiekiem przyszła miłość do tego typu rzeczy. Przy odpowiedniej oprawie i kolorystyce może ona nadać wnętrzu świetnego charakteru i elegancji. Zrezygnowałam z obrazów ponieważ uważam, że ściana sama w sobie jest już ozdobna.


Jak Wam się podoba? 
Czekam na opnie! 

14 komentarzy:

  1. Piękna aranżacja ♥ U mnie w mieszkaniu też jest ozdobna sztukateria przy suficie! To jest taka oryginalna cecha starych kamienic :D

    izold1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! W kamienicach tez są, tam już w ogóle jest taki klimat... moja fryzjerka ma salon w takiej starej kamienicy i prócz sztukaterii widać stara cegłę, obłęd

      Usuń
  2. Zawsze podobały mi się takie zdobienia, wg mnie wyglądają bardzo elegancko i nawet najprostsze wnętrze mogą uczynić królewskim.
    Twoja aranżacja jest idealna, wszystkie elementy współgrają i tworzą jedną całość. Jest tak elegancko, przytulnie, ale też nowocześnie. Powtórzę się, ale chętnie zamieszkałbym w twojej aranżacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuje :) cieszę się ze Ci się podoba. Ja tez z chęcią bym się tam wprowadziła. Ostatnio to totalnie mój klimat

      Usuń
  3. Ściany są śliczne. Wnętrze też jest mega. Podoba mi się zwłaszcza to, że jest inne niż wcześniej prezentowane. Nie mamy złota, beżu czy zieleni. Widać tutaj różnorodność twoich aranżacji.

    U mnie tydzień zleciał jak nigdy. Zacząłem pracę, więc może przez to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu super, można zapytać gdzie? Ja tez ciegle pracuje. W sumie brak mi ostanio czasu na stardoll i zazwyczaj te aranżacje są robione na szybko. Raz mi od razu przyjdzie do głowy co chce zrobić a raz się męczę

      Usuń
  4. Mnie się podoba, wnętrze spokojne, fajne kolory, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! W końcu coś nowego. Wnętrze bardzo mi się podoba, chociaż te książki przy schodach zdają mi się być zupełnie niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wnętrze. Kolory i sztukateria, no super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie,chetnie zamieszkam w takim apartamencie 😄 szkoda tylko,ze schody i zyrandol sa malo eleganckie 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Sztukateria jest piękna :) Ja jestem fanką historycznych wnętrz, dlatego uwielbiam każdy tego typu detal. Moim zdaniem nadaje to szlachetnej elegancji wnętrzu. Mega mi się podoba ta aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna aranżacja, sztukateria nie zawsze mi się we wnętrzach podoba, musi być wyważona i wpasowywać się do pomieszczenia. Ty zrobiłaś to genialnie.
    Może spróbujesz kiedyś zrobić jakieś industrialne wnętrze? :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!