Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Spoilery | Runway | Promocja
Kochani! Za kilka-kilkanaście godzin w StarPlazie pojawi się nowa limitowana kolekcja Runway. Po mediach społecznościowych krążą zdjęcie spoilerów, więc postanowiłem pokazać je również Wam. Koszmarna jakość ponieważ sam wszystko sklejałem 
i robiłem screeny w wielu różnych źródłach. Poniżej możecie zobaczyć jak będzie wyglądać kolekcja w sklepie oraz jak wyglądają poszczególne artykuły. 
Co sądzicie? Wybierzecie się na zakupy?

13 komentarzy:

  1. Hmmm, spoko są spodnie wraz z spódnicą z drugiego manekina na pierwszym screenie, sukienka z drugiego manekina na drugi screenie, okrycie z trzeciego manekina na drugim screenie, miętowy komplet na 4 manekinie z drugiego screena oraz jeansy ze wstążkami. Na razie brak sd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałem, że znów coś dodają jak tylko zobaczyłem promocję na stardollary. Trochę lipa bo to trzecia limitowana kolekcja z rzędu jeszcze w sezonie tribute.
    Podoba mi się ta kwiatowa uprząż, ale chyba wolę iść spać po pracy niż czekać na tę kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde nie mam kasy xd Szukam sponsora mogę być dla Ciebie miły i udawać że cię lubie przez tydzien. Piszcie priv tylko zainteresowani XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, dzięki za spoilery! Teraz wiem, że nie będę specjalnie doładowywać konta- rzeczy są słabe a na jedną-dwie mi starczy w razie co :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega!! Turkusowy komplet będzie mój! Zastanawiam się jeszcze nad różowym okryciem i lekarskimi spodniami - zobaczymy jak się będą prezentować na doll :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już zrobiłam zakupy, kolekcja całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie jest kolekcja dla mnie :v

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kolekcja nie bardzo przypadła mi do gustu, kupiłam tylko 2 rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka rzeczy tylko dzięki Girlewelinie, bo mi kupił co chciałam <3 ogólnie kolekcja jest taka sobie, ale są rzeczy, których pewnie kiedyś użyję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja jest bardzo słaba. Niby rzeczy są dość ładnie wykonane, ale większość jest nieużyteczna. Nic nie kupiłam i nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!