Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Karma wciąż sobie ze mną pogrywa i zgodnie ze swoją reputacją suki ciągle ze mnie kpi.
Hejka kochani! 
Jak minął Wasz tydzień? Mój zdecydowanie szybko! W poniedziałek byłam z braćmi ciotecznymi w zoo i w kinie, a potem zabrałam się do pracy bo na początku następnego miesiąca jadę do Poznania. Już doczekać się nie mogę.

Aranżację, którą mam dla Was na dziś zrobiłam już dawno temu. Miała być wykorzystana w innym celu, ale chyba już nic z tego, w związku z tym niech się nie marnuje. Wykorzystałam w niej ostatnio swój ulubiony motyw. Myślę, że roślinkowe wzory są naprawdę świetne i wyglądają mega we wnętrzach. 

Jak podoba się Wam to wnętrze? 
Koniecznie dajcie znać!

13 komentarzy:

  1. Wnętrze bardzo mi się podoba - lubię jak dużo się dzieje :) Chociaż nie powiem, chciałabym zobaczyć chociaż jedno wnętrze od Ciebie, które nie będzie miało nic z "glamour".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, też bym chciała coś takiego zobaczyć w wykonaniu Kingi

      Usuń
  2. Połączenie tych wszystkich botanicznych wzorów (chyba o to mi chodzi) jest piękne.
    Zieleń idealnie współgra z beżami, szarościami i tą podłogą(która sama w sobie jest piękna).
    Jedyne co mi przeszkadza to kolor ścian, nie wiem jakoś ten betonopodobny materiał do mnie nie przemawia akurat w tym wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wnętrze, ale usunęłabym ten środkowy panel z roślinami, bo trochę zlewa mi się z tymi po prawej.
    Ooo mój Poznań, jak miło :D

    izold199-k

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też usunęłabym ścianę z sypialni na inną, w jednym kolorze
    ogółem super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karma nie może kpić ani pogrywać z człowiekiem, ponieważ jest tylko i wyłącznie zależna od jego czynów.
    Aranżacja ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze tym razem ta wneka nie wyszla...jest jakos plasko, jakby obraz na scianie 😅 Kacik po prawej stronie bardzo mi sie podoba, ten po lewej jest niby ok, ale mam wrazenie ze te kolory sie zlewaja

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wnętrze wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  8. wnętrze jest piękne! Faktycznie ta wnęka wydaje się płaska, myślę, że gdyby było widać więcej podłogi w niej to wszystko by się ładniej ułożyło. Mimo wszystko bardzo mi się podoba, jak zwykle zresztą

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnętrze ma przyjemny klimat, jednak również uważam, że wygląda płasko oraz, że niektóre elementy warto zmodyfikować pod względem ich rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie super, ale trochę zagracone się wydaje, tu książka, tam wzór... 7/10 jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te motywy roślinne. Wnętrze z nimi wygląda bosko ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. To lustro po lewej mi tak trochę tu przeszkadza, ale reszta jest świetnie dobrana!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!