Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #6

15 komentarzy:

  1. Stylka może nie ale sam matching znowu pierwsza klasa. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem nie za bardzo trafia w mój gust stylistyczny :S
    za to makijaż jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit sam w sobie nie powala, ale wszystko razem wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie stylizacja jest wspaniała jak zawsze! Jeszcze ten makijaż i matching! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ta torebka, ale reszta jest super.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się góra stylizacji i makijaż, chociaż stylizacja jako całość nie przypadła mi do gustu w 100%. Sam post uważam za udany, wszystko świetnie ze sobą wygląda, rewelacyjna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja niby ładna,ale te kwiaty bym wywaliła i okulary,za to makijaż jest świetny :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo stylizacja na dozynki 😄 ale i tak mi sie podoba, nawet pomimo tej torebki, za ktora nie przepadam 😉 sliczny makijaz

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam że z tymi kwiatami nie da rady zrobić nic porządnego, a jednak! s z o k, mi się nawet to podoba, a makijaż rządzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. GENIALNA stylka! Nawet te okulary do koszenia trawy tutaj pasują ♥ Makijaż jak zawsze świetnie wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie jest idealna<3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!