Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: balenciaga sneakers

17 komentarzy:

  1. Najlepiej jak dla mnie wypadla stylizacja z lewej strony ☺ uwielbiam ten plaszcz, calosc jest utrzymana w stylu,ktory preferuje 😀 Chetnie tak ubieram sie w realu xd Druga stylizacja ok, ale jakos te dekoracje na szyi mi nie wspolgraja :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardziej podoba mi się stylizacja numer jeden.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy look jest fantastyczny, taki prosty, całkiem nie w twoim stylu:)
    Drugi też mi się podoba, ale mam zastrzeżenie do tych naszyjników, wyglądają trochę tandetnie i tanio.

    Jeszce takie pytanie, dlaczego te rzeczy są tak krzywo? Mogłabyś lepiej dopasować je do kształtu i figury dollki, bo teraz są albo prześwit albo jakieś odstające fragmenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie rzucają się w oczy to zapewne nie widzę tego, większa wagę przywiązuje do tego żeby rzeczy pasowały bezpośrednio do siebie niż żeby były perfekcyjnie założone;)

      Usuń
  4. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna,druga wygląda na niedokończoną,brakuje jakieś narzutki,poza tym wywaliłabym ten kiczowaty złoty naszyjnik który tu kompletnie nie pasuje a tym bardziej nie pasuje z tym chokerem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego nie pasuje do tego chokera? kolory złota są praktycznie identyczne, a naszyjnik wcale nie jest taki kiczowaty, imo.
      nie każda stylizacja musi być zabudowana od góry do dołu i tą też stylizacją nie chciałam tego robić. miała być bez narzutki, taka w sam raz na lato ;p

      Usuń
    2. Ten złoty koteczek tak jakoś średnio z logo YSL wygląda. Widać, że jeden kosztował dużo sd, a drugi kilka sm. Kolory faktycznie się zgadzają, ale stylistycznie nie gra to ani trochę.

      Chociaż jak teraz patrzę to może gdyby zamiast chokera pojawił się jakiś cieniutki łańcuszek blisko szyi wyglądało by to lepiej.

      Usuń
  5. Moim zdaniem obie są bardzo średnie i zwykłe. Widziałam milion lepszych stylizacji w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie fajne, ale ta z prawej bardziej mi się podoba. Fun fact: na moim lapku w drugiej stylizacji buty zlewają się z tłem :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki♥
      zmień sobie może na ekranie monitora jasność czy coś takiego? haha

      Usuń
    2. a ja to widzę,że buty w stylizacji z czerwonymi spodniami zlewają się z tłem xd

      martusia-16

      Usuń
  7. Jak dla mnie pierwsza jest świetna. Druga jest okej, ale tak jak wyżej nie jestem przekłamań do połączenia naszyjników. W ma racje, to nie ten styl. Oddzielnie te dwie ozdoby są super ale razem nie tworzą zgranej całości

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza mi się podoba, druga jest też fajna ale ten naszynik, o ktorym wspomnialo juz pare osob bym zmienila.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, lubię takie połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy look jest świetny. Taki prosty, ładny. Chcę więcej takich stylizacji od Ciebie! W drugim podoba mi się baza, ale choker i naszyjnik jak i tatuaże mi nie pasują :v

    OdpowiedzUsuń
  11. Weź te buty wypierdziel z szafy :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!