Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #2

10 komentarzy:

  1. Niezbyt mi sie podoba,uwazam te rekawice za zbedne. Podziwiam natomiast makijaz oka 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się środek, czyli bluzka+rękawiczki, spodnie i gorset- to jest piękne. Okulary pasują, są okej. Jedyne moje zastrzeżenie to te buty, już tle razy je widzieliśmy i jak dla mnie te czubki akurat w tym looku są za długie i wyglądają niekorzystnie:(

    Nie napisałem pod poprzednim postem, ale forma jest super, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie super <3 uwielbiam ten wiktoriański klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jak to wygląda wspaniale! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby super, nivy coś średnio. Nie mam zdania. Jakoś te rękawice są zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to jak wielką uwagę przykładasz do szczegółów. Na pierwszy rzut oka niby dół nie pasuje do góry, i odwrotnie. Jednak potem widzi się element, który to łączy. Widzę spójną całość. Genialne!
    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :) stylizacja jest doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie obłęd! Zakochałam się w tym już jak podglądałam w roboczych (nie potrafię się powstrzymać :D) i nie wiem czemu im rękawice nie pasują, według mnie idealnie się wpasowały

    OdpowiedzUsuń
  9. Sztos! Nigdy nie umiałam wystylizować tych spodni, zrobiłeś to genialnie. Ten pasek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!