Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marta32222 & 3siostry vs Wallpaper geometric black

Po krótkiej przerwie wracamy do Was z naszymi wspólnymi aranżacjami. Postanowiłyśmy zmierzyć się z ciekawą tapetą pochodzącą z DIY. Jest totalnie nie w moim stylu, ale uznałam, że fajnie będzie podjąć takie wyzwanie. 

Płytka jest naprawdę ciekawa i może fajnie sprawdzić się we wnętrzach. My wykorzystałyśmy ją jako tapeta/ wzór na ścianie ale myślę, że można ją użyć również jako obrazy czy na przykład zbudować z niej barek. Wszystko zależy od Waszego pomysłu. U mnie powstał przestrzenny salon z oddzielną sypialnią. Przyznam się, że bardzo mi się spodobał pomysł z tą wnęką sypialnianą. Marta z kolei stworzyła dużą sypialnie w której króluje czerń i złoto. Dodatkowo charakteru nadaje ciekawe okno i widok. 

3siostry


Marta32222


Koniecznie dajcie znać które wnętrze podoba się Wam bardziej :) 
Poniżej głos możecie oddać również w ankiecie, które potrwa tydzień. 


12 komentarzy:

  1. Wow, obie genialnie poradziłyście sobie z tematem! Naprawdę, ciężki wybór co do lepszej aranżacji...
    Jednak jestem z Martą i oddaje na nią głos <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba super, ale jednak wnętrze według Marty jest nieco lepsze , bardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są cudowne, bardzo podobają mi się te płytki ale ja nie umiem robić wnętrz :p Ciężko było mi wybrać, ale oddałam głos na Martę

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba wnętrza mi się podobają i nie da się wybrać lepszego. U Marty kupuje mnie to okno, a u Kingi jak zwykle jest perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. mi bardziej spodobała się aranżacja Kingi dlatego też zagłosowałam właśnie na te wnętrze :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam na Martę, chociaż oba wnętrza są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się pierwsze wnętrze, płytki zostały bardzo dobrze wyeksponowane, są odpowiedniej wielkości, przez co wzór przykuwa uwagę, a w połączeniu z lampą stanowią zgrany duet. U Marty natomiast pierwsze co to moją uwagę przykuło gigantyczne łóżko na samym środku pokoju, brakuje mi tu pomysłu na zagospodarowanie przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Długo przyglądałem się i zastanawiałem na kogo zagłosować. Ostatecznie wybrałem Kingę!
    Zagłosowałem na nią ponieważ w jej pokoju widać pomysł, wszystko jest idealne (poza jedną warstwą tapety) i po prostu chętnie bym w tym pokoiku zamieszkał. Aranżacja Marty początkowo bardzo mi się spodobała, jednak z czasem zauważyłem dużo braków i niedoróbek (jak biały krzywy dywan za drzwiami (po co?), lampy stojące na ścianie, i książki pod łóżkiem, a jednak pod kocem (nie wiem)), ale kolorystyka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. które lampy stojące są na ścianie?
      książki są przed łóżkiem, a zasłania je koc ;)
      dziękuję :p

      Usuń
  9. Wybrałam pierwszy pokój, wszystko jest tam dokładnie przemyslane, wielkości mebli i wzory super dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi sie Wasze propozycje, u Marty najbardziej lubie dekoracje pod oknem a u Kingi kolorystyke. Mimo to wybieram pierwszy pokoj, poniewaz w drugim przez czarna podloge jest zbyt ciemno

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są świetne, aż nie wiem na kogo oddać głos ;D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!