Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dzień dziecka

Wita Was słoneczny ranek,
tyle dzisiaj niespodzianek,
tyle przygód czeka Was.
Pierwszy czerwca ! Wstawać czas !
Dzisiaj święto wszystkich dzieci –
to szczególny dla nas dzień.
Jasne złote słonko świeci,
spoza chmur uśmiecha się.
Dzisiaj święto wszystkich dzieci
Niech nam pięknie słońce świeci
Wszyscy śmieją się od rana
Każda buzia roześmiana
Czar zabawy dziś panuje
Każde serce się raduje. 
Oj! Jak ptaszki dziś śpiewają
Tak życzenia Wam składają...

Przekazujemy ciepłe, najlepsze życzenia,
słońca, radości i pomyślności.
Czasu dużo na zabawy i podróże,
moc uścisków, uśmiechów wiele 
w dni powszednie i niedziele!

Z okazji Dnia Dziecka
Nasz miś ma dla Was gify z decor.
Wpiszcie swój nick w komentarzu i czekajcie na małą niespodziankę,
którą otrzymacie w drodze losowania z komentarzy.
( do rozlosowania 10 gifów )
Zabawa dla obserwatorów bloga. :)

19 komentarzy:

  1. Dziękuje za życzenia i oczywiście nawzajem
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  2. nawzajem

    Super_Rocky.

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego !

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego naj ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ;**, Wam też życzę wszystkiego najlepszego w tym dzisiejszym dniu ;>>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jasne złote słonko świeci,
    spoza chmur uśmiecha się" u mnie raczej to niemożliwe, od rana leje ;/
    Ale bardzo dziękuję, za życzenia, ja także, życzę wszystkim najlepszego na dzień dziecka ♥

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, mimo, że słoneczko nie do końca u mnie świeci jak w wierszyku, całą buzię mam roześmianą :) A co mi tam, zgłaszam się :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i nawzajem ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięuje

    Karcia309

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za życzenia i oczywiście nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję <3 życzę wszystkim najlepszego w dniu dziecka!!
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również życzę Wam wszystkiego co najlepsze ;)
    ArabelaRoyal

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też leje, a plany miałam i tyłeczek i w domu siedzę. Troszkę szkoda. Najlepszego ♥

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję i nawzajem. : 3
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :) I oczywiście nawzajem!

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję i wzajemnie ;**

    naati8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!