Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Haute couture #3 Wampirza Księżniczka
Cześć, dzisiaj chcę Wam zaprezentować stylizację, z myślą o wampirach, z początku chciałam przedstawić Wam coś innego, ale stwierdziłam, że pokażę Wam to na za  kończenie roku szkolnego. Nie dodałam też kłów, ponieważ troszkę dziwnie one tutaj wyglądały. A więc oto i ona:



Podoba się Wam?
I chciałam bardzo podziękować, za komentarze, do moich poprzednich postów ;)

Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia ;)
selenagomezder8

12 komentarzy:

  1. Stylizacja ładna, elegancka, ale zarazem z pazurem :D



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jesteś wprost stworzona do tego działu! :D
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Teraz to przeszłaś samą siebie. Pomijając, że kocham wampiry, to to wygląda perfekcyjnie!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) bardzo ciekawią mnie twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega ! :D Rewelacyjnie sobie radzisz jeśli chodzi o stylizacje Twojego działu :) Świetny pomysł miałaś z tymi butami.

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się podoba. Twarz nie w moim stylu, ale przekonuje i przyciąga. Fajny pomysł na buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie butów i skrzydeł. extra połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja no zgadzam się z kami151 jest elegancka i z pazurem... piękna sukienka, buty oraz skrzydła... dodatki podkreślają twoją stylizację... ale najbardziej co mi się podoba w tej stylizacji to skrzydła naprawdę według mnie są najlepsze ale nie wiem jak inni myślą...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW, trochę mrocznie, ale aż tak bardzo nie. Świetnie Ci idzie z tymi stylkami- wiedziałam:) Oby tak dalej. Wspaniały pomysł na buty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie cierpię historii o wampirach, ale podobają mi się buty
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja ciekawa, ale brzydkie włosy, co psuje efekt
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!