Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hipsterizm czy kontrowersja?
Witam,
Dzisiaj wyjątkowo chciałabym Wam przedstawić kilka stylizacji.

Nie będę przeciągać - po prostu przeczytajcie opisy. :)




1. Stylizacja kojarzy mi się z hipsterem. Duża niezapinana bluza z nadrukiem, trampki, torba z ćwiekami i lenonki. Bardzo zauroczyłam się rybaczkami, które powracają do świata mody. Na pewno będę ich posiadaczką. :)  

2. Ta stylizacja skupia się na: różowych spodniach w połączeniu z kurtką Phillipa Lim'a. Jak dla mnie to świetny komplet który jak najbardziej się dowartościowuje. Do tego standardowo lenonki, szpilki i kopertówka. W takiej stylizacji śmiało można iść na spacer.

3. Hmm stylizacja dość kontrowersyjna. Mianowicie wyjęłam tą koszulę z szafy i zaczęłam dobierać dodatki. Kolorystycznie wszystko do siebie pasuje, a całość kojarzy mi się z  Lady Gagą. :)

4. Kolorowa koszula, futerko, spódniczka i dodatki. Efekt końcowy? Jak dla mnie bardzo intrygujący, niecodzienny.


Podoba się? :) 

Angelika/NieOosiagalna

14 komentarzy:

  1. podoba mi się dwójka i trójka, a zwłaszcza bordowe spodnie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem skąd ta dziwna moda na kolczyk w nosie jak u krowy - ni to ładne, ni praktyczne. Chyba jestem za stara na takie coś;).

    Okay, oceniamy stylizacje:
    Pierwsza genialna - rybaczki wyglądają świetnie na takich wyprostowanych nóżkach, tylko czy na stardoll też będzie tak efektownie? Plus za męską bluzę, że nie wygląda tak "męsko".

    W drugiej wszystko mi się podoba prócz za nisko osadzonych okularów - dziwna plama na nosie powstaje.

    Trzecia - najlepsze są w całej stylizacji spodnie:D

    Ostatnia mi się nie podoba, choć użyłaś ładnych rzeczy.

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejuojeju... kupuje wszystko ;p Naprawdę, stylki świetne, gratuluję pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Domi190 - Skoro jesteś za stara na takie coś, to rzeczywiście musisz być w podeszłym wieku. :)

    A co do komentarzy na temat stylizacji jest mi niezmiernie miło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie stylizacja nr 2 jest najładniejsza. Naprawdę śliczna!
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie super, uwielbiam również coś innego niż zwykłą klasykę. Stylizacje a'la Gaga stawiam na 1 miejscu chociaż inne również są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem wbrew pozorom młoda, ale straszna ze mnie konserwatystka. Przebite uszy (nie chodzi tylko o przebicie płatków) ewentualnie w łuku brwiowym są do akceptacji. Ale to moje osobiste zdanie.

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Twoje osobiste zdanie bo każdy je posiada, aczkolwiek nie tylko młode osoby mają (lub im się podobają) takie kolczyki. Jak dla mnie wiek tu nie ma nic do rzeczy, tylko kwestia gustu.
    Również pozdrawiam,
    Angelika. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje ... zwłaszcza trzecia ! Koszula przepiękna *.* Czy nie aby czasami z PPQ ? :>

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie najfajniejsza jest stylizacja 2 dlatego że pięknie wszystko jest dobrane i dodatki bardzo ją podkreślają te buty są cudowne też je sobie kupiłam i sweetaśne okulary niestety też koszę okulary i co rok wada mi się powiększa xD ta kurtka/blezer jest piękna i jeszcze czarna torebka moja siora mówi że czarny i beżowy pasuje do wszystkiego.
    Podoba mi się też stylizacja numer 3 piękna kolorowa koszula i do tego pasujące leginsy abo spodnie nie jestem pewna xD xD ale piękne też są te buty oraz ta torebka... powiem inaczej i znowu to powtórzę te dodatki są cudowna i podkreślają te stylizację... mhy... jak bym miała założyć jedną z tych stylizacji to bym wygrała numer 2 jest cudowna... numer 1, 3 i 4 bym nie założyła bo nie są w moim typie ... numer 1 jest w typie mojej siostry ona lubi jeździć na desce jest skierką xD xD.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej chyba podoba mi się 3 stylizacja jest ekstrawagancka a ja bardzo takie lubię. Pozostałe też są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, tak koszula z PPQ. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i czwarta stylizacja najlepsza
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!