Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ocena apartamentów
Ocena apartamentu chomiska

mariksza: Sam pomysł nie jest zły, ale połączenie tych dwóch różnych wnętrz nie jest dobrym pomysłem. 3/5

missmariksza: Pokój po prawo bardziej mi się podoba( jedynie okno dałabym nieco większe), w pokoju z lewej podoba mi się zagospodarowanie balkonu. Fajnie, że dałaś tam niebieski krzesła, widok jest piękny. Moja ocena 3/5
Ocena apartamentu spbianka
mariksza: Trochę tu pusto i nie za bardzo jest co oceniać, ale podoba mi się ten kącik po prawej. 3/5

missmariksza: Stworzyłaś piękny widok za oknem, faktycznie kącik po prawej dobrze zagospodarowany. Nie wiem po co te ciemne panele koło pięknych i eleganckim zasłon,  wieszaczki nad komodą moim zdaniem również niepotrzebne. Niestety tylko 3/5

Ocena apartamentu Suzunka

mariksza: Jest ładnie, ale pusto. Nie ma co tu oceniać. 2/5

missmariksza: Sam pomysł na stworzenie rajskiej plaży fajny. Niestety brakuje mi czegoś aby powiedzieć WOW. Daję 3/5
Ocena apartamentu czacha32
mariksza: Dziewczyny nie dawajcie do oceny apartamentów wnętrz z kotami, psami i kanapą!!! Co mam ocenić? 1/5

missmariksza:  Kanapa i kominek to faktycznie za mało do oceniania. W tym wszystkim podoba mi się jedynie to, że dałaś obraz nad kominkiem. Niestety 1/5

Ocena apartamentu kami151
mariksza: Nie jest świetnie, ale nie jest też źle. Przybliżyłabym meble do przodu. 3,5/5

missmariksza: Kącik z sofą wygląda pięknie. Po lewej brakuje mi czegoś, może faktycznie nieco przesunąć ten niby stoliczek z drobiazgami...Nie pasuje mi wytworna lampa w połączeniu  z tymi  meblami. Daję 3/5

8 komentarzy:

  1. Drugie wnętrze najlepsze.
    Heh... Muszę zacząć dekorować apartament bo póki co całe pieniądze idą na ubrania ;c..

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej zgadzam się z waszymi ocenami
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z wami :) Dla mnie ostatni najlepszy.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie zgadzam się z waszymi ocenami

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to drugi najlepszy :) Fajne kolory :)

    PyszkoZuzana

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za ocenę, postaram się zastosować do rad :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem, które najbardziej mi się podoba
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!