Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weź mnie na spacer, nie udawaj głupka!
Witajcie! Dziś stylizacja w trochę innych kolorach niż zwykle, chciałam trochę zaszaleć;) Lubię bardzo tę koszulę, ale wbrew pozorom trudno z nią coś skombinować, dlatego nie jestem do końca zadowolona z efektu. Grafika ograniczona do minimum, czyli tylko estetyka i wyszło tak:
Do stylizacji użyłam: koszula - archive; spodnie - archive; żakiet - decades; torebka - archive; buty - HB Weekly; wianek - J.P.Gaultier; pasek - pretty'n love.

Podoba Wam się?
__________
Buziole,
Coldi.

11 komentarzy:

  1. jej świetna stylizacja. Wyszla Ci ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tytuł/nagłówek XD Stylizacja jest przecudowna!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy makijaż zauważyłam. Podoba mi się koszula oraz w połączeniu ze spodniami wyglądają po prostu że szok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna oprawa graficzna, stylizacja wyszła super, pięknie to skompletowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ładnie się ze sobą zgrywa. Jest bardzo wesoło i kolorowo :P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja; czasem mam tak, że chcę zrobić stylizację z konkretną rzeczą, robię ją, potem zastępuję daną rzecz inną, która pasuje bardziej:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Daje coś nie na temat .



    Nie chce być wredna ale nie dajcie szans innym wygrywają ciągle te same osoby mogłam by wymienić osoby wygrywające mam nadzieję że ten komentarz zmieni bardzo dużo nie chce być nie miła ale waszym wygrywającym pupilką połamania nóg

    wasza fanka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna i cudownie piękna stylizacja... wszystko pięknie dobrane i oraz dobrane te dodatki... bardzo podoba mi się najbardziej w tej stylizacji żakiecik oraz wianek w włosach on jest cudowny... ale cała stylizacja jest naprawdę cudowna...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja *.* Żałuję że nie kupiłam tych spodni ... kiedy były jeszcze w archive ;c

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie dziwnie wyglądają, ale dzięki żakiecie fajnie się dopasowują
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!