Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
elita QoF juz wybrana
Bardzo dziękuje wszystkim komentatorom, szczególnie zaś osobom, które trzymają się w Elicie QoF
JustinaCullen, MyszkaMonia16, spbianka, sunflower, BrondynkA, Domka190,
 aniula38555, karolina6987, patrycja_2000, naati8

Dziewczyny otrzymują tygodniową reklamę w zakładce ELITA QoF 
oraz wezmą udział w losowaniu 25 sd na koniec czerwca. 
Życzę miłego dnia !

Czytasz to i Cię tu nie ma? - zacznij komentować! 
Nie musisz komentować na siłę, komentuj to co Ci się podoba lub nie:)

9 komentarzy:

  1. I znowu jestem w Elicie... gratuluje wam dziewczyny że też jesteście w Elicie... myślałam że ktoś jeszcze dołączy ale się myliłam... więcej już nie napiszę bo się spieszę na jagody XD xD
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo dziękuję! Fajnie, że parę osób jeszcze się ostatnio tutaj dostało :D
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę nowe nicki w elicie. Gratuluję i dziękuję :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej znowu jestem :** . Dziękuję bardzo ; ** . Komentuję wszystko bo ja lubię komentować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję że znowu się tu znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję i gratuluję dziewczynom, może ktoś jeszcze dołączy
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  8. O i jeszcze się wtedy załapałam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!