Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
typowania - mini loteria
Do finału pojedynków przejdą po 2 osoby z każdej grupy. 

Jeśli prawidłowo wytypujesz 2 doll, które znajdą się w finale otrzymasz100 starmonet.
Podajemy jedynie 2 doll z obu grup.
 Podanie chociażby jednej doll, która nie znajdzie się w finale skreśla Cię z wygranej.

grupa I

grupa II


Czas START. Macie dziś czas do godz. 24. Jutro poznamy finalistki oraz dowiemy się kto trafnie wytypował doll, które znajdą się w finale.


15 komentarzy:

  1. I gr.: 1 i 4
    II gr.: 1 i 3 :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. ja typuję z I grupy pierwszą i z II grupy pierwszą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 grupa : 1 i 2
    2 grupa : 1 i 3

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 grupa pierwsza osoba druga grupa trzecia osoba

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 doll z grupy 2 i 1 doll z grupy 1

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. gr I
    1 i 4
    gr II
    1 i 4 ( miałam na 3 ale żeby nie było tak samo:})

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  7. GrI 2 i 4
    GrII 1 i 3

    darczek7

    OdpowiedzUsuń
  8. I grupa: 1i2
    II grupa: 1i3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gr I - 1 i 4
    Gr II - 1 i 3

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  10. już za późno, zaraz sprawdzę, czy miałam rację:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. GRUPA 1:
    1 I 4
    GRUPA 2:
    1 I 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze mi się nie udalo dostac do finalu . ; ] Gratuluję sm xD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźniłam się, ale przeszły te dziewczyny, które obstawiałam ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda,że nie brałam udziału.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Już za póżno, ale z obydwu grup wybrałabym pierwsze doll
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!